PDA

View Full Version : Introduksjon Konnichiwa!

Skullyboy
21st January 2011, 11:23
Hei godtfolk!

Jeg heter Marius og kommer fra Hønefoss, Buskerud. Jobber for øyeblikket i Oslo så det blir noe pendling men det har jo sine gode sider (Outlands på veien til bussen er et godt eksempel). Jeg har en stor forkjærlighet til anime og manga og spesielt den Japanske kulturen og språket. Jeg elsker også å fordrive tiden med gaming, serier, film og en skjelden fest eller tur på byen.

Jeg prøver for øyeblikket å lære meg japansk via japanesepod101 i håp om at jeg kan utvikle meg fra enkle ord til setninger som faktisk gir litt sammenheng. Mest som en forberedelse til en tur til Japan som jeg håper går i boks i nærmeste fremtid.

Grunnen til at jeg kom til dette forumet er i håp om at jeg kan kommunisere med/møte andre samme interesser. desu/japani miljøet føler jeg egentelig passer ganske bra innenfor akkurat dette og jeg lurer litt på hvorfor jeg ikke gjorde det mye tidligere :forvirra:

Men nok om meg.

Dōzo yoroshiku!

Tornadochicken
21st January 2011, 14:06
Heyoooo~

Ønsker deg velkommen hit til forumet :3 Jeg meg selv har ikke mye peiling på japan men gaming og anime osv. er jeg glad å snakke om ;D

Best Whishes -T.C.

Niru
21st January 2011, 14:24
irasshai :3

Har selv planer om å dra til Japan, og jobber også med språket og hadde tenkt meg å gå på kurs. Men så spørs det om jeg får meg tid til det.

Amaye
22nd January 2011, 21:40
Velolekokomomemomenon^^,

Fororumometot bobarore økokeror dodetot!!
Omom dodu ikokekoke fofororesosetotåror, soså sosenonakokekoker jojegog rorøvoveroresosepoperoråkoketot!

//På røverspråket: Velkommen! Forumet bare øker det!
Om det er noe, huk tak i moderatorene(og gi dem litt jobb!!)

Skullyboy
24th January 2011, 10:30
Takk for velkomsthilsener ^^

Tornadochicken : Hehe, nok å snakke om ang. gaming og anime så ^^
Niru : Kjenner at tid kan være problematisk selv dessverre. Jobben tar opp mesteparten av tiden for min del :/
Amaye : Hmm, snasent språk :P Skal nok huke tak i de hvis muligheten viser seg ;)

Niru
24th January 2011, 12:07
Du pendler allerede mellom hjembyen din og Oslo, noe jeg ikke gjør. Kurset holdes én gang i uken, eller 4 ganger i måneden, som er akkurat for sjeldent til at månedskort skal lønne seg :/

Skullyboy
24th January 2011, 13:35
Niru : Ah. Skjønner den. Hadde jeg ikke hatt jobb her som "tvang" meg hit hver dag så hadde jeg nok tenkt det samme.

XxTuvisxX
24th January 2011, 23:04
Heisann. velkommen til forumet^^
Jeg starter faktisk på Japanskkurs i morgen :D Are you by any chance into skulls and stuff like that? :P (nicket ditt)

Skullyboy
24th January 2011, 23:12
XxTuvisxX Høres moro ut, du får ha lykke til :D Når det gjelder nicket mitt så er det en "spin-off" av det nicket jeg fant på når jeg hadde en ring med en hodeskalle når jeg så ung at jeg syntes det høres fett ut, den gangen var det Mr. Skull. Det ble derimot endret når jeg begynte å spille spill som ikke hadde mulighet for . _ eller mellomrom. Så derifra gikk det til Skull -> Skully -> Skullyboy :p

Det ble litt mer forklaring enn det jeg hadde tenkt men ^^

Kiyo
25th January 2011, 08:26
Velkommen til Forumet : D
Flere fra Hønefoss.. yey : D
Hva slags anime'r/manga'r ser du på/leser?

Skullyboy
25th January 2011, 08:46
Kiyo Takk :) Moro å se at det er noen fra Hønefoss her ^^
For øyeblikket så følger jeg med på Beelzebub, Bleach, Naruto, One Piece, Dragon Crisis, Fairy Tail samt at jeg leser Bleach, Naruto, HSD Kenichi og Hajime no Ippo. Andre ting jeg ser på for øyeblikket er Hayate no Gotoku, Gintama og FMA: Brotherhood. Så prøver å se ferdig de før jeg hopper på noe nytt :P