PDA

View Full Version : Multiplattform The Gathering

Thormawk
13th January 2011, 18:53
Hvem er det som skal dra fra the desu community?

Jeg skal i vei, men er usikker på hvordan det blir med pc og/eller xbox360.
Tenker jeg drar med pcen, en skjerm og headset. Jeg kommer ikke til å være der i hovedsak for å game meg i hjel, men heller ta inn opplevelsen, prøve ting, game litt, sosialisere.

Soryouken
13th January 2011, 21:18
Jeg kommer ikke til å være der i hovedsak for å game meg i hjel, men heller ta inn opplevelsen, prøve ting, game litt, sosialisere.

This is what TG is all about my friend! Anyways, jeg får nok ikke dratt i år på grunn av at jeg ikke har stilt meg i billettkøen enda..
Men du kommer garantert til å ha en awesome opplevelse der. Det hadde ihvertfall jeg i fjor!

Inepte
13th January 2011, 22:16
Jeg skal dit. Det som holdes i år kommer til å være det første jeg skal på. Skal game PC og PS3. :D

Sarphire
13th January 2011, 23:46
Er ikke sikker. Mest sannsynlig ikke selv om jeg har veldig lyst :(

Niru
14th January 2011, 01:44
Stress. Er sånn 5k mennesker der, og jeg har mye utstyr men hverken lappen eller bil O,o

Thormawk
14th January 2011, 20:07
Jeg håper jeg får en billett. Skulle ha bestilt så mye tidligere. Husker ikke engang plassen min i køen nå.

Men det blir nok at jeg drar med tog ned til fredrikstsd, senfer pcen hit først. Så lemper vi den i en kompis sin bil og tuter i vei.

Blir fun! Jeg hadde håpet vi kunne lage en desu rekke, får se på det til neste år.
Så er det også banzaicon, mye som skjer fremover ^~^

Niru
14th January 2011, 21:19
Skulle det vært en Desu-rekke, hadde det vært awesome om det hadde vært noen hadde vært en "cosplay-dag" en av dagene, hvis folk har plass til litt ekstra i bagasjen.

Will_o_wisp
15th January 2011, 00:57
*sukk* Blir første året på en stund jeg ikke drar, ettersom jeg befinner meg utenlands på det tidspunktet. Kommer nok til å få en del stemningsbilder av flere venner som sitter der. I det minste får de god plass i hylla i år!

Mirashi
15th January 2011, 05:12
Er der som crew, i år som alle år. :)

marilla
15th January 2011, 22:10
Jeg håper jeg får en billett. Skulle ha bestilt så mye tidligere. Husker ikke engang plassen min i køen nå.

Erfaringsmessig er det nok til alle som vil ha billett. Årets system er litt mer effektivt, og refunderingen har ikke engang begynt, så det er all grunn til optimisme. :-)

Jeg skal være der som crew igjen, leder info:content denne gangen, så jeg kan vinke til dere fra fugleberget!

Trucy Wright
16th January 2011, 11:13
Jeg skal dit med spill.no! :3

Thormawk
16th January 2011, 12:10
Jeg kommer til å youtube meg ihjel xD Blir bare løping rundt omkring med kameraet, å filme alt mulig.

Niru
16th January 2011, 14:22
Regner med at WheelMan (navnet hans på et annet forum) kommer med PA-anlegget sitt igjen for å skape liv i hallen i år og.

http://images.gfx.no/691/691316/forsterker-540x360.jpg

http://images.gfx.no/691/691317/PA.jpg

Sarphire
16th January 2011, 14:57
Regner med at WheelMan (navnet hans på et annet forum) kommer med PA-anlegget sitt igjen for å skape liv i hallen i år og.

http://images.gfx.no/691/691316/forsterker-540x360.jpg

http://images.gfx.no/691/691317/PA.jpg

Omg, tror jeg så dere der i fjor xD

Håper dere får det fint dere som skal dit i hvertfall! ^^

matura93
16th January 2011, 15:54
Jeg skal dit ^^ :nya:
Husker jeg satt på rekka bag japani-rekka i fjor, det var digg å se naruto på stor prosjektorskjerm, haha!
jeg skal game PC. tror ikke jeg vil ha med xbox'n dit!

http://i55.tinypic.com/1602c6h.jpg

Niru
16th January 2011, 18:37
Omg, tror jeg så dere der i fjor xD

Håper dere får det fint dere som skal dit i hvertfall! ^^

Jeg var ikke der. Men så du en kar i rullestol i nærheten, er det mulig det var en kamerat av meg. :3

Archy
20th January 2011, 11:25
Jeg skal ivertfall dra ditt iår ^_^ var ikke der ifjord men var der i 08 og 09.
gleder meg veldig mye

Mirashi
20th January 2011, 20:25
Erfaringsmessig er det nok til alle som vil ha billett. Årets system er litt mer effektivt, og refunderingen har ikke engang begynt, så det er all grunn til optimisme. :-)

Jeg skal være der som crew igjen, leder info:content denne gangen, så jeg kan vinke til dere fra fugleberget!

Jeg skal sørge for å servere dere kaffe! ^w^

Skullyboy
24th January 2011, 15:59
Må nok opprettholde tradisjonen min ved å dra hit i år også. Alltid like moro der :)

Kamatari
20th April 2011, 17:59
Er der nå! Sitter på rad 12, plass 12. Kom kom! :)

Sarphire
20th April 2011, 18:24
Bah. Endte med at jeg ikke hadde råd + at de som jeg egentlig skulle sitte på med ikke kunne alikevel D:

Kos dere dere som skal dit/er der! :D

Kamatari
20th April 2011, 18:57
Bah. Endte med at jeg ikke hadde råd + at de som jeg egentlig skulle sitte på med ikke kunne alikevel D:

Kos dere dere som skal dit/er der! :D
Kjipt. Skal kose meg for deg også da! :)

Xarien
27th April 2011, 03:13
Håper alle som var på TG koste seg stort!
Nettet var i alle fall overlegent i år i forhold
til andre år. Takk til Lyse / AltiBox for den...

Har ikke fått vært på TG siden 2009 nå, men
det er alltids neste år? Får se om jeg kanskje
skal finne meg ett annet crew til en forandring
og prøve noe nytt...som å være deltager for
det har jeg faktisk aldri vært selv på de 7 åra
jeg har vært på TG..