PDA

View Full Version : Introduksjon eh.. hei! jeg er ny her..

darkMoTH
11th January 2011, 01:24
Hei, jeg er da altså enda ett nytt forum-medlem :p

Får vel introdusere meg litt da ^^ Jeg heter Elise, er 21 år og bosatt på Toten sammen med typen min, katta og bikkja mi.
Jeg er lidenskapelig opptatt av tegning, og tegneserier. Har lenge hatt en drøm om å bli serieskaper, noe som ganske nylig faktisk ble litt oppfylt: jeg har fått publisert to ensidere og litt div i Nemi bladet.
Ellers så er jeg merkelig nok ganske kjent på deviantART på grunn av egge-bildene mine. (ta gjerne en titt om dere vil.. :flau: http://nocturnalmoth.deviantart.com/ )
Leser jo masse tegneserier (og da mente hun masse! ;) ) og samler egentlig på dem og, men har solgt unna en god del norsk manga.. Trives bedre med å lese engelsk :3
Favoritter er JTHM (Johnny the Homicidal Maniac) og stort sett alt av Jhonen Vasquez, Hellboy, Bone, Blade of the Immortal, Full Metal Alchemist, og mer.
Anime jeg liker er: Kino no Tabi (Kino's Journey), Soul Eater, Full Metal Alchemist (igjen <3 ), Bleach, og mer..

uff, føler jeg har bablet alt for masse nå XD lulz..

Lurte forresten på en ting.. er det sånn at folk her inne på forumet i blandt finner på å treffes? Sånn, i Oslo for eksempel? C: Tenker det kunne vært hyggelig å bli kjent med noen nye folk, selv om jeg ikke er verdens mest sosiale.. XD
Hvordan arrangeres sånne treff egentlig? o.O

Og er det noen fra Toten området her? Østre, anyone? ;D

kakashi-san
11th January 2011, 08:47
Hei hei darkMoTH :)

Velkommen til forumet og ta deg en pocky :dangopocky:

Angående sosiale treff, så kan du sjekke subforumet Events, Treff og Cons. Alltid noen som starter noe der. Ellers så har vi alle de awesome messene som er vært år i Oslo. Jeg tror den første i år er Desucon (sjekk subforumet) og er 25-26 Juni ;)

Ellers håper jeg du vil trives her.

PrincessMidna
11th January 2011, 09:42
Velkommen :3

Det er jo BanzaiCon i Larvik 19 februar da =) 50 kr billetten, 50 kr for overnatting lørdag til søndag ^^,

Amaye
11th January 2011, 12:52
Heiheii=D

Eggene dine er åsåme så det er sagt!

Det pleies iblant å treffes folk i Oslo, ellers så er det som sagt noen cons fremover det bare er å hoppe seg på=D

darkMoTH
11th January 2011, 15:49
tusen takk ^___^

Gorerotten
11th January 2011, 16:01
Hei og hå ^^
Du burde sjekke ut OnlineComic'en "Looking for Group"
http://www.lfgcomic.com/

Kremtopp
11th January 2011, 16:48
Er du opphavet til EGGENE?! :D
Hurra, kjempefasinert person (meg) sier hei!

darkMoTH
11th January 2011, 22:40
Kremtopp - så artig at du vet om dem! Hei tilbake ^u^