PDA

View Full Version : Introduksjon Hi folks

Niru
2nd January 2011, 00:30
Hei folkens. Jeg er ny her, som du sikkert kan se på postcounten min. Det er ikke sikkert jeg kommer til å bli her så lenge. Det er avhengig av hvor interessant det vil bli å diskutere her, og selvfølgelig avhengig av om jeg blir kjent med folk her. :3

Niru kommer fra etternavnet mitt, Nilsen. Kutt bort "sen" og la japan ta seg av L-en. Henrik er fornavnet mitt btw, om noen lurte. Jeg bor i Tønsberg, hvor jeg kjenner hele to stykker som er interessert i anime.

Jeg er nogenlunde anime-interressert selv, men sliter dog med å finne noe som interesserer meg. Den siste serien jeg fullførte var Initial D, som forøvrig står for mesteparten av alt jeg kan om biler. :flau: Det gjorde meg også mer interessert i drifting, så jeg spiller litt LFS for tiden. Jeg kan en anelse japansk, og holder på å lære meg mer. Jeg har lyst til å dra på ferie til Japan en gang, og når jeg flytter for meg selv, har jeg lyst til å innrede noe av boligen som en japansk bolig. :3

Det var det. Ønsk meg velkommen, og vil du absolutt vite mer om meg, så bare spør :3

Hmm... Weird looking smileys

Villsaus
2nd January 2011, 00:55
Hallois, velkommen ^^

Niru
3rd January 2011, 09:00
arigatougozimasu ^^

Amaye
3rd January 2011, 09:45
Velkommen til forumet^^,

Niru
4th January 2011, 10:27