PDA

View Full Version : Debatt Fanboywars: Picard vs Kirk

Jawad
29th November 2010, 04:30
Ja, hvem foretrekker du og hvorfor? Picard eller Kirk?

Personelig tar jeg Picard, mine helter skal ha en greie for moral og prinsipper! Jeg respekterer sånt hos folk!

Gorerotten
29th November 2010, 07:59
For min del så blir det Picard.

Kirk blir litt for mye erke-amerikansk action helt mens Picard blir litt denne moralens vokter og prøver heller å ordne opp så begge sider har noe å tjene på det.

oliyzia
29th November 2010, 08:38
Jeg heier på Kirk. (Aner meg at jeg kommer til å være litt alene her...)

Mulig at han er en fullstendig man-whore og hans flying kick er rimelig latterlig, men samtidig synes jeg han har veldig mange gode kvaliteter. Synes kanskje han var litt "fanget i 60-tallet" i TOS og det kan han ikke mye for, liker ham derimot veldig godt i de senere filmene.

Picard kan være litt for kald og kjedelig i blant, mens med Kirk vet man aldri hva han kommer til å finne på.

Avnia
29th November 2010, 20:39
Jeg holder med Kirk. Han var vågal og strakk tøylene, da serien ble produsert, selv om han er litt tørr i dag

sketch
30th November 2010, 10:50
Kirk, glatt :)

Macho manwhore med karata-chop du kan stole på!
Serien hadde ikke vært det samme uten han, plus; man må jo bare elske øyeblikkene hvor kirk får dama og spock bare reiser på bryna XD

Thamus
30th November 2010, 16:46
Det er et utrolig vanskelig valg syntes nå jeg.

Det som tipper vekten for min del er når Kirk mister hukommelsen og blir med i indianerstammen.
For en mann!

Dagis15
7th October 2012, 18:50
Jeg heier Picard.

Hubris
16th October 2012, 09:28
TOS eier TNG, men Picard over Kirk.

Xarien
24th October 2012, 09:10
Her trengs en mellomting med høy standard, moral, men som også vet at regler er til
for å brytes når det trengs : Benjamin Lafayette Sisko (http://en.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Sisko)

Blir litt for "White & Nerdy" med kun ;
"Only question I ever thought was hard
Was do I like Kirk or do I like Picard?"

:3

Ukusoberu
11th November 2012, 00:27
Sisko er ganske awsome, men jeg tror ikke spørsmållet er for hvit hvis det er jawad som stiller det, men nerdy er det.

Jeg liker Picard best. Jeg så mye start trekk i ungdommen og da gikk det i voyager og ngt, så det eneste andre valget ville vært Janeway (jeg er en av de få som likte både voyager, og enterprise).

Xarien
16th November 2012, 11:45
...jeg tror ikke spørsmållet er for hvit hvis det er jawad som stiller det, men nerdy er det.
Jeg siktet til sangen : Weird Al Yankovich - White & Nerdy (http://www.youtube.com/watch?v=N9qYF9DZPdw) :3 (Spol til 2:14)

Marshmellow
17th November 2012, 16:37
Den sangen var det første som poppet inn i hodet mitt da jeg så denne tråden.

Ukusoberu
10th February 2013, 18:48
Aha, my bad. Jeg er ikke så Weird Al fan, så jeg har bare sett/hørt ett par av låtene hans. Det er skammelig, jeg vet. :3

Heika-sama
10th February 2013, 23:44
Jeg har sett heller lite Star Trek, men Picard er obviously best fordi Patrick Stewart.