PDA

View Full Version : Multiplattform Marvel VS Capcom 3

Jawad
23rd November 2010, 14:52
Etter hele ti år med Marvel vs Capcom 2 er det endelig duket for et nytt spill til å ta over den brennende fakkelen førstkommende februar. Marvel vs Capcom 3 var lenge ansett som et spill som aldri kommer til å bli laget. Når MvC2 ble lagt ut til nedlastning så plukket flere og flere opp de nedstøvete fightingstickene sine og tok opp den gamle interessen. Kort tid etter ble MvC3 annonsert, og nå er vi på randen av lansering!

Alt dere trenger å vite er å finne på den offisielle nettsiden her: http://marvelvscapcom3.com/us/

Tok meg ellers friheten til å hente inn char tabellen
http://dwimg.com/files/23539095671660926293.png

Det spilles 3 mot 3, noen som har bestemt seg om hvilke 3 skal først prøves ut?

Manji
23rd November 2010, 15:07
Jeg prøvde dette på TGS og har planer om å bruke Amaterasu, Ryu og Zero.
Syns også Hulk, Deadpool, Dante og Thor var ganske kule:3

tanketom
23rd November 2010, 16:03
Deadpool (utan tvil), Thor (for litt ekstra punch) og X-23 (Wolverine si kvinnelege klone)! :D

Trur ikkje eg kjem til å kjøpe det, men det må bli laget mitt om eg skulle spele det!

Jawad
25th November 2010, 01:19
Zero, Amaterasu og X-23 blir garantert det første teamet jeg prøver ut når jeg får spillet i hendene. Har spilt en del Shuma-Garoth og Tron Bonne på MvC2 så de står også høyt på lista. Lurer veldig på om Dante blir typisk nye Cable, noen som fler som har tenkt tanken?

Folian
26th November 2010, 09:25
Det var nesten så Deadpool ikke ble med på grund av en feilplassering på listen over karakterer som ikke skulle være med!
Quote fra IGN : Lastly, I was told that Deadpool almost didn't make it in. For some reason, he was on the "no go" list accidentally and a Capcom translator had to step in and inquire about why such a fantastic character wasn't being used. It's a good thing the translator spoke up, because Deadpool is one of the most amusing fighters I've seen so far.

Arakini
27th November 2010, 10:30
Pheeew! Jeg hadde vært 90% mindre psyched rundt dette spillet om Deadpool ikke var med : O