PDA

View Full Version : PC League of Legends

Insayne
21st November 2010, 13:58
Vil gjerne høre om det er noen her på forumet som har spilt eller hørt om League of Legends (LoL)
LoL er et spill som er laget av skaperne av DOTA til warcraft 3, det er gratis og oppdateres ukentlig uten kostnader av noen form.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=IzMnCv_lPxI

For dere som ikke har spilt det, men gjerne kunne tenke seg å prøve: http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4bffb35144829

Spillet går ut på at du er en "summoner" en person som tilkaller "champions" å sender dem ut i strid, hvor du og dine lagkamerater må samarbeide for å knuse fientlige champions og vinne spillet ved å ødelegge det andre lagets base (Nexus)

Dette er nok det beste gratis onlinespillet jeg har spilt og jeg anbefaler andre å prøve :D

minionpeter
21st November 2010, 19:24
jeg spiler det og synes det er drit bra ^^ og enda mer morsomt med folk du kjenner :D

Soryouken
21st November 2010, 19:47
Holy shit yes! Har faktisk tenkt på å lage en tråd om dette! League of Legends er utrolig awesome! Hvis du har spilt Dota eller HoN (Heroes of Newerth) og anser deg som en veteran spiller der, er nok ikke LoL noe for deg. LoL er en mer "casual" vennelig versjon av Dota.

Summoner nicket mitt er "Soryouken", det er bare å adde meg hvis dere vil, selvom jeg som regel spiller premades da.

Favoritt champions må vel være
Garen! (SPIN TO WIN! http://www.youtube.com/watch?v=jw44JdK3p9k)
Twitch, den første championene jeg virkelig følte meg trygg på.
Gangplank (Critplank så klart :D)
Twisted Fate. Oh you troll :3

Men ellers så spiller jeg vel egentlig de fleste da.
League of Legends er å anbefale :D

PS. et protip: "/mute" Folk har ikke mye respekt for andre spillere på LoL

Samefisk
1st April 2011, 14:40
Legg til Samefisk :D garanteret det beste spille jeg har spillt og spiller.

Saizm
11th February 2013, 17:36
Er det noen her som kunne tenkt seg å lage et ranked team med meg? :) Saizm på EUW

RobChainL
12th February 2013, 09:59
Jeg har lenge hatt lyst å lage at ranket team med norske folk :D Men alle jeg pleide å spille med har gitt seg :/
Navnet mitt på LoL er RobChain (Kreativt, I know)

Saizm
13th February 2013, 22:31
Jeg har lenge hatt lyst å lage at ranket team med norske folk :D Men alle jeg pleide å spille med har gitt seg :/
Navnet mitt på LoL er RobChain (Kreativt, I know)

Er du EU West serveren? :)

wolfe
24th April 2013, 12:24
Jeg spiller litt League of Legends til tider, add meg hvis du har lyst å spille! (EUW.)

Heter Disgraced

JannPass
24th April 2013, 15:30
Je begynte å spille det for itte så lenge siden :) Er et veldig bra spill ^^

Marshmellow
24th April 2013, 23:22
Det blir veldig repetitivt på veldig kort tid.

Katsura
29th April 2013, 21:59
Blitt veldig glad i å spille ARAMs i det siste, hadde vært morro å spilt med folk herfra også :)
Bare add meg hvis noen er keen på ARAMs!
West: Demekin (denne jeg spiller mest på)
Nordic/east: Kijii

Vidrus
6th June 2013, 16:19
Blitt veldig glad i å spille ARAMs i det siste, hadde vært morro å spilt med folk herfra også :)
Bare add meg hvis noen er keen på ARAMs!
West: Demekin (denne jeg spiller mest på)
Nordic/east: Kijii

ja nei det kan jo faktisk vurderes! ;) men ARAMs er ok men okeeey!

Spiller på West som support/top lane! så bare send på en PM så skal vi se om vi får til noen kamper! ;)

Spidey
9th June 2013, 01:04
Det blir veldig repetitivt på veldig kort tid.

Det er det problemet jeg også har. Forstår virkelig ikke folk som kan sitte og spille dette i timesvis.

Bigbo
28th June 2013, 16:02
Har plukka dette opp for en liten stund siden, etter en 3-4 års pause. Spiller mest support, men begynner å bli litt for glad i jungling.

Spiller på EU West, nick er Bigboo0, bare å adde om dere vil spille!

kakashi-san
29th June 2013, 06:23
Ey, jeg spiller faktisk også! Jeg spiller stort sett support alá Guqin Sona, men jeg spiller også Ironscale Shyvanna :3 Har planer om å få meg Ahri og Fiora etterhvert. Jeg spiller på EU West og kaller meg RainbowsDashing.

RobChainL
21st November 2013, 09:16
Hei. Heter RobChain på EUNorth, spiller som oftest support Nami. Ser etter noen å spille med som kommuniserer over Skype. Spiller for fun, ikkje så opptatt av å vinne at det klikker for meg om vi skulle tape noen ganger. :P

marit2jase
21st November 2013, 12:00
Heisann dere, spiller det jeg også og kan bare anbefale det;)