PDA

View Full Version : Introduksjon Jag vill säga hej och börja posta!

tasteoftea
8th November 2010, 06:13
Ny i Oslo. "Ung man söker" loljk. Excentrisk svensk med en förkärlek för en massa. . Läser och skriver en jävla massa. Hatar att sova men gör det ändå.. Brinner för berättelser, varma som kalla som farliga som milda. Jobbar natt i Oslo, pendlar en del till hemstaden, Göteborg. Reser en del till, främst Berlin, London och Glasgow oftast i samband med fest och spelningar. Till våren blir det New York och ett anarkistkollektiv i ljubljana.

Stort fan av YUMEKA Sumomo / SAHARA Mizu. Stort fan av Banana Yoshimoto, Haruki Murakami & Otsuichi. Stort fan av Nisio Isin, Hiromasa Ogura och även Katsuhito Ishii är en husgud. Annart- ej japanskt; Proust, Omarsdottir, Hemingway, Grimsdottir & Sartre bland annat. Basically jag gillar väldigt mycket spridda grejer och väldigt intensivt. That's what being a nerd is all about.

Ser just nu på.... den där animen om hon squidgirl. rolig. känns lite som yotsuba... som är hysteriskt rolig.

Har en tumblr "http://bangbangbang.se/", någon annan som har? Min är spridd. En del egna texter, en del citat, en del citerade stycken, en del videos, en del låtar, en del bilder.. Kontentan är att ALLT postat betyder något.

Så det var allt. Ha de!!!! Ta väl hand om mig. :P

Tornadochicken
8th November 2010, 12:20
Heyooooo~

Velkommen til japani, håper du får god nytte av dette forumet! :]

Best wishes
T.C.

Katsura
8th November 2010, 23:50
Velkommen til forumet :3
Håper du vil trives her inne ^w^

tasteoftea
9th November 2010, 12:15
thank you thank you i'm not worthy but thank you. jodå. det blir nog bra. alla forum med pokemontrådar är bra forum, dömda positivt på förhand.

kakashi-san
9th November 2010, 13:06
O.O En svenske! Jeg liker svensker.

Velkommen til forumet. Jeg følger også med på Ika Musume ;)

Ta en pocky :dangopocky:

maruti
9th November 2010, 21:39
Swedish brother fistbump! Välkommen till... Desu. Hoppas du får det trevligt här! (Och ja, Pokémontrådarna är bland de bästa) :^D

Skjervik
10th November 2010, 09:27
Hejhej! Va bra du också åker inn på det här forumet. Akta dig för tomtar i några trådar så dom inte äter upp din dator. Annars är livet ljust och härligt oavsett.
Välkommen.

tasteoftea
11th November 2010, 16:58
ika musume ja! så hette den!!! tack. jag glömmer för mycket. blir svårt att hitta bland torrents när man är senildement.
..... varför är det fler svenskar här? otippat och underligt. som att det inte alls står *.no är ni oslosvenskar?

Elbil
12th November 2010, 20:33
Välkommen til Desu! Hoppas du kommer at trivas här och allt det där :D och pokémontrådarna är värkligen bland dom bäste.
Varför är det många svenskar här? Nej, säg det. Personligen är jag bara halvt svenska :3 Og det vet jag at fiskekake ochså är~

maruti
13th November 2010, 00:44
Just nu är jag mer en Malmösvensk, men jag bodde i Oslo förut! Numera serieskolan och skåningar som pratar roligt.
Och ja, det finns många svenskar här! Det borde finnas fler, vi är ju så coola~

tasteoftea
18th November 2010, 03:20
Coola........ vente. Men vi duger! Fantastiska gener. om man nu väljer att tro på gener. skåningar som pratar roligt är mina favoriter. urskogsskånska är det näst finaste och också näst sexigaste jag vet. det sexigaste är naturligtvis stavangerdialekten. får gåshud och känslor av både snusk och kärlek av den. Tack för alla hej.