PDA

View Full Version : Introduksjon Wild Tyblazitar appeared!

Tyblazitar
2nd November 2010, 12:35
Jeg er kjempeglad for en ny sjanse på introduksjonspost siden min forrige har blitt fjernet fra jordens overflate, og det er lite jeg liker mer enn å skrive om meg selv!

Jeg er altså Tyblazitar, eller tybbern på chatten. Administrator på forumet, men siden jeg er i Japan på skole for tiden, har jeg ferie.

Jeg liker anime veldig godt, som man forhåpentligvis kan se fra min MAL-side (http://myanimelist.net/profile/Tyblazitar). Jeg ser absolutt alle sjangre, selv om hjernedød harem og shounen-ai trenger litt mer overbevisning enn andre. Tragiske ting er jeg særlig glad i, og min gud heter Makoto Shinkai. Manga er også fint, selv om jeg er flinkere å kjøpe enn å lese av og til.

Ellers liker jeg også mye forskjellig musikk (http://www.last.fm/user/tyblazitar), og er glad i diverse spill, i det siste hovedsaklig japansk mahjong. Bøker (http://bokelskere.no/tyblazitar) leser jeg når jeg har tid, og ellers elsker jeg en god diskusjon om hva som helst, men særlig hvis det handler om religion i dagens samfunn eller personlig frihet. Mitt forbilde er Christopher Hitchens.

Studerer japansk på Universitetet i Oslo, og er for øyeblikket midt i et semester i Japan. Trives med det.

Så jepp. Er det noe mer du lurer på, må du bare spørre. Velkommen, meg!

tanketom
2nd November 2010, 13:10
tanketom used Charm. It is Super Effective! :D

UchihaAlita
2nd November 2010, 16:02
hei :dangopocky: ^^
hvor lenge har du egentlig drivi med manga og anime? den animelista di var litt.... holdt jo ned-knappen inne i nesten i fem minutter skulle man trodd. :cip:

Tyblazitar
2nd November 2010, 16:12
tanketom used Charm. It is Super Effective! :D
Tyblazitar's Attack sharply fell! >:O

hei :dangopocky: ^^
hvor lenge har du egentlig drivi med manga og anime? den animelista di var litt.... holdt jo ned-knappen inne i nesten i fem minutter skulle man trodd. :cip:
Manga begynte jeg å lese når Dragon Ball og Manga Mania kom til landet i 2003. Anime begynte jeg med i 2006, men ser litt i perioder. Har ikke sett noe særlig siden juli nå, faktisk.

Heika-sama
3rd November 2010, 00:24
Du er glad i å pimpe listeside-profilene dine, ass! Før trodde jeg at JEG var ille til å lage lister for alt.

Men, ja. "Velkommen". :D Nå har du vært i Japan lenge, syns jeg. Forventer også masse suvenirer når du kommer hjem! Neida. (Joda.) ((Jeg er påvirket av Simen.))

<3<3<3<3<3<3<3

Saixl
3rd November 2010, 09:31
Mens jeg forventer at du snakker reinbarka Kansai-ben, som sømmer seg en som har vært på Kansai Gaidai! Neida.. (Joda, litt så.)

デスへようこそ!

<34567

Sensei
3rd November 2010, 10:09
:sensei: uses Quick Attack (aka POKING)! (Dette vet jeg er supereffektivt, fordi du er så kilen)

Velkommen, velkommen.

Tyblazitar
3rd November 2010, 10:30
Du er glad i å pimpe listeside-profilene dine, ass! Før trodde jeg at JEG var ille til å lage lister for alt.

Men, ja. "Velkommen". :D Nå har du vært i Japan lenge, syns jeg. Forventer også masse suvenirer når du kommer hjem! Neida. (Joda.) ((Jeg er påvirket av Simen.))

<3<3<3<3<3<3<3
Listesider er den beste måten å dømme folk på. Suvenirer skal bli!

Mens jeg forventer at du snakker reinbarka Kansai-ben, som sømmer seg en som har vært på Kansai Gaidai! Neida.. (Joda, litt så.)

デスへようこそ!

<34567
Holder meg fortsatt standhaftig på hyoujungo. Selv om skolen er i Kansai, er langt fra alle elevene det. ;O

Velkommen til døden? Slemming! ;__;

:sensei: uses Quick Attack (aka POKING)! (Dette vet jeg er supereffektivt, fordi du er så kilen)

Velkommen, velkommen.
:toda:

Saixl
3rd November 2010, 10:39
Holder meg fortsatt standhaftig på hyoujungo. Selv om skolen er i Kansai, er langt fra alle elevene det. ;O

Velkommen til døden? Slemming! ;__;

Jeg kunne trengt å holde meg mer på hyoujungo, med tanke på muntligeksamen. Blerg.

わたくし死神でございます!w