PDA

View Full Version : Anime Hvor er det best kjpe anime fra?

miechan
12th October 2010, 14:17
Jeg lurer p hvilke nettsider dere pleier kjpe anime fra?
Jeg tenkte da mest p FullMetal Alchemist siden det er den jeg nsker kjpe, men ogs andre serier. De har sikkert FMA p Outland sine butikker, men det er ingen Outland-butikk hvor jeg bor og jeg tror ikke den ligger p nettsiden.
Derfor lurer jeg p hvilke andre nettsider det er lurt satse p nr man skal kjpe anime?

Lena C
12th October 2010, 14:36
Vel, nr du skal kjpe animefilmer, m du tenke p hvilken region DVD-en er fra.
Dersom du ikke har en sonefri DVD-spiller, m du ha DVD-er av sone 2, som kan spilles i UK og det meste av Europa.
Personlig anbefaler jeg Biit.no, som er en norsk Amazon-forhandler (dette er den engelske amazon, ikke amerikanske, og har omtrent bare R2-filmer), men du finner ogs et rimelig godt utvalg p bde Platekompaniet.no og Megastore.no.
Lykke til!

kakashi-san
12th October 2010, 16:59
Har du en R2-spiller (type PAL som de fleste norske er) kan du ogs spille av den japanske R2 type NTSC. Grunnen til det er at man kan spille av NTSC p PAL, men ikke omvendt etter det jeg har skjnt, men dette kan skiftes p dvd-spilleren.

Ellers kan du se p ebay.com. Der vet jeg de har veldig mange anime-dvd'er som er bde R1 og R2. Men som Lena C skrev, funker platekompaniet og megastore ogs. Vil tro at amazon har et utvalg. Netthandelen kan du styre unna, for de har ikke (har sjekket).

miechan
12th October 2010, 21:03
, takk, dere er engler begge to, jeg fant den! <3