PDA

View Full Version : Cosplay CosCon, hvem leter du etter?

Amaye
4th October 2010, 23:07
Tråden for de som leter etter folk fra CosCon!!

Jeg personlig søker jeg etter to jenter, en kledd som Sai og hun andre i et svartskjørt.. Dere.. Befølte kanonen min så mye=D

kittypetro
4th October 2010, 23:40
Tetra fra LoZ Wind waker her

Leter etter:

Medli og Aryll, som jeg satt med mesteparten av tiden
Den Åsåme Halibelen, you were åsåm!
Og Link, bare fordi Link var kul

TigerMie
5th October 2010, 00:39

Jeg personlig søker jeg etter to jenter, en kledd som Sai og hun andre i et svartskjørt.. Dere.. Befølte kanonen min så mye=D

Kjenner begge av dem ;)

Hun i det svarte skjørtet heter Sofie og facebook side er her~! http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000945844554&ref=ts

Hun som kledde seg som Sai heter Mathilde og har ikke facebook desverre ;A;

Amethy
5th October 2010, 03:09
Tja, leter vel egentlig ikke etter noen, men han vampyr duden! som var V.I.P (misunnelig x3) var kul! Du løfta meg opp når du skulle gi meg klem, og snurra meg rundt x3 Jeg mista skoen min!!! Håper virkelig ikke den traff noen T-T

Jeg var Kagome btw :D hun med det grønne skjørtet og hvit skjorte med grønn krage og ermer, pluss et rødt... slips sak x3

Khreii
5th October 2010, 11:16
Jeg var Danmark fra Axis Powers Hetalia, casual, med danske flagget på ryggen. Jeg leter etter:
to jenter som cossa Maka fra Soul Eater og Mello fra Death Note, som jeg møtte på toget på fredag.
Norge fra Axis Powers Hetalia, som var casual og hadde sånn morsomt kaptain-lue med seg, og flaggene til (om jeg husker riktig) Danmark og Norge malt på neglene. >D

roxaskeyblades
5th October 2010, 12:57
Jeg leter etter alle hetalia folkene som jeg gikk med eller møtte ^^
btw. Var Prussia med gilbird på hodet:3

Yunaleah
5th October 2010, 21:53
Det er mange som leter etter hun som var Ulv/hund...Blått krøllet hår, gikk rundt og ga mange klemmer. Leter også etter Tetra, og hun/de folkene som diskuterte Pandora Hearts Serien med meg. (eg var Alice fra Pandora hearts)

Erica
5th October 2010, 22:02
Det er mange som leter etter hun som var Ulv/hund...Blått krøllet hår, gikk rundt og ga mange klemmer. Leter også etter Tetra, og hun/de folkene som diskuterte Pandora Hearts Serien med meg. (eg var Alice fra Pandora hearts)

Tetra er Kittypetro.

Katsura
5th October 2010, 23:13
Leter etter noen personer~
For det første: Du som tok bilde av meg! Jeg leter meg omtrent gal etter det bildet av meg, siden det var det eneste skikkelige som ble tatt den dagen. Men husker ikke hvordan du så ut :S
For det andre: Folk ifra Fredrikstad! Spesielt han med Kisuke-hatten og hidden sand headband.

*Becky/Rebecca Miyamoto fra Pani Poni Dash here*

RoseCheen
6th October 2010, 01:36
Ulven med det blå krøllete håret, som ga mange "mange" klemmer er min lillesøster :p
Hun har ikke japani-konto, så er nok ikke enkelt å finne henne xD
men skal overtale henne til å lage en, ganske snart :3

Felisaur
6th October 2010, 22:46
Ulven med det blå krøllete håret, som ga mange "mange" klemmer er min lillesøster :p
Hun har ikke japani-konto, så er nok ikke enkelt å finne henne xD
men skal overtale henne til å lage en, ganske snart :3

Gjør det! For den sorte ulven leter også etter klemmekompisen sin XD
Og jo! Jeg vet ikke hvem det var, men jeg (som sagt, sorte ulven med sår på nesa), en Kiba og noen fler kidnappet en Ciel. Hvem var denne Ciel'en? XD

CrystalWolf
7th October 2010, 01:20
Jeg leter etter Kiba fra Naruto (han som kommenterte for det meste hele tiden under konkurransen) Jeg var "date'n/hunden" hans under Coscon ^^;

Kamolis
7th October 2010, 02:36
han kinesiske eller noe? Tror ikke han har japani ass... ikke face heller

mari-chan
7th October 2010, 11:35
jeg leter etter de jeg var på peppez med på fredagen jeg xD Altså, jeg er Haruhi, hun høye, og jeg var på peppez med masse nordlendinger.. dere var nordlendinger, right? (og mininpeter/spy)

Kairaa
7th October 2010, 19:55
Gjør det! For den sorte ulven leter også etter klemmekompisen sin XD
Og jo! Jeg vet ikke hvem det var, men jeg (som sagt, sorte ulven med sår på nesa), en Kiba og noen fler kidnappet en Ciel. Hvem var denne Ciel'en? XD

omg it's you ! Du var søren meg så skummel o_o men Ciel er trygg nå, meheheh ~<3

Mayuki
7th October 2010, 20:04
jeg leter etter de jeg var på peppez med på fredagen jeg xD Altså, jeg er Haruhi, hun høye, og jeg var på peppez med masse nordlendinger.. dere var nordlendinger, right? (og mininpeter/spy)

Tror muligens jeg vet hvem du leter etter, om hun ene var Ed fra FMA og senere kledde seg om til ballet sammen med den andre venninna si? xD

Weeene
7th October 2010, 20:45

eg e hu miku/nekomaid som som e nordlænning o: Ine x3 eg og vennina mi silje va me på peppez silje va edward elric og maid på coscon o: og eg hadd bror min me >.> e det oss du leite etter? C:

Moogle
7th October 2010, 21:04

I´m the kid with pink hair, glasses and with Renge laughter~ ;3

mari-chan
7th October 2010, 21:07
.. fordi jeg ikke gidder og putte alt i qouter, ja, det var dere jeg lette etter xD .. pluss noen til, i guess ._.

Yuki-chan
7th October 2010, 21:14

Hun i svartskjørt er meg :3 Sai er Haruhi-chan på Japani x3

Også jeg leter etter de som var Hikaru og Kaoru, også Haruhi som var med dem :3

Weeene
7th October 2010, 21:22
.. fordi jeg ikke gidder og putte alt i qouter, ja, det var dere jeg lette etter xD .. pluss noen til, i guess ._.

eg har spy på face o: og silje e FunsizedEdward her på japani

Felisaur
8th October 2010, 11:56
omg it's you ! Du var søren meg så skummel o_o men Ciel er trygg nå, meheheh ~<3

I'm sorry for being scary? QnQ Å, å! Kiba, Entei og voff meg gikk til Burger King med noen folk også, where are you people?

Kamolis
8th October 2010, 16:54
Huff... atter en gang prøver jeg... Jeg leter etter han duden som kun snakker engelsk (dr.Who eller noe)
prøvde å finne han fra desu, men lykkes ikke, ikke kommer jeg til å finne han igjen, men det er verdt et forsøk :)

kaffemustasj
9th October 2010, 13:51
jeg leter etter elina fra telemark xD
hun med rødt hår og leopardsko ^^ vet ikke om hun har japani bruker da >.<
jeg var jean havoc fra fullmetal alchemist xD

Miku Zakune
9th October 2010, 14:02
jeg leter etter elina fra telemark xD
hun med rødt hår og leopardsko ^^ vet ikke om hun har japani bruker da >.<
jeg var jean havoc fra fullmetal alchemist xD

Vis hun het elina og her fra telemark er det mulig at hu er en av mine beste venner :3 tror ikke hu har bruker her på japani though x3

kaffemustasj
9th October 2010, 14:42
awesome!
da må du spørre hun om å lage japani bruker :D

mari-chan
9th October 2010, 20:59
eg har spy på face o: og silje e FunsizedEdward her på japani

jeg har spy på skolen o:

Beast
9th October 2010, 22:25
Huff... atter en gang prøver jeg... Jeg leter etter han duden som kun snakker engelsk (dr.Who eller noe)
prøvde å finne han fra desu, men lykkes ikke, ikke kommer jeg til å finne han igjen, men det er verdt et forsøk :)

Gikk han i noe kostyme og i så fall hvordan så det ut? Det er kanskje større sjanse for at noen vet hvem det er hvis det er tilfellet. :)

Weeene
13th October 2010, 23:08
jeg har spy på skolen o:

menne menne o3o va det mæ og silje du va ute etter av nordlænninga? >.o

Chiisaime-do
14th October 2010, 02:07
*stalke stalke* Jeg leter etter han fyren med en caps der det stod "bite me" xD
Seen him anybody?:innocent:

mari-chan
14th October 2010, 12:58
menne menne o3o va det mæ og silje du va ute etter av nordlænninga? >.o

ute etter alle ejg finne rjeg xD

.. vedkommende som tok bilder o,o

Kamolis
14th October 2010, 13:44
Gikk han i noe kostyme og i så fall hvordan så det ut? Det er kanskje større sjanse for at noen vet hvem det er hvis det er tilfellet. :)

Blondt hår blå/grå øyer, Ikke så høy (170?), Svart frakk som gikk ned til lår/knær, kom til messa med ei jente.. kommer ikke på noe mer nå ^^
åsså.. åsså .. var han ikke der så lenge :C

Kelloggs
14th October 2010, 16:14
Hadde han en stokk med seg og som hadde flammer på? hvis så tror jeg kansje vet hvem du mener.

Weeene
19th October 2010, 16:13
ute etter alle ejg finne rjeg xD

.. vedkommende som tok bilder o,o

bilda? o.o eg tok litt med silje sett kamera < .< wait... o.o kem va du igjen der? n.n' eg glemme så fort < .< hu eg eg fekk vocaloids sanga fra? >.o

Mayuki
21st October 2010, 19:10
Hun i svartskjørt er meg :3 Sai er Haruhi-chan på Japani x3

Også jeg leter etter de som var Hikaru og Kaoru, også Haruhi som var med dem :3

Mettit her på japani er sikkert et av de du leter etter. Arg, håper ingen blir sure om jeg sier at jeg ikke husker om hun var Kaoru, eller Hikaru. :cip:
Lykke til med letingen! :sorcerer: