PDA

View Full Version : Aftermath Beste opplevelse på Coscon?

Iji
3rd October 2010, 17:52
Syntes det var rart at vi ikke har fått opp en slik tråd ennå. Hvis den faktisk eksisterer, si ifra, så skal jeg dra tilbake til klinikken for å få sjekket hjernekapasiteten en gang til.

Men ja! Vi var ikke så mange på Coscon, men selv syntes jeg det var kjempegøy! :) Det ble nok laget mange gode minner her, som kan være morsomt å høre om! Mitt beste var nok bare det å være i stand til å trolle rundt som Hikaru fra Ouran, og det at folk tok det så bra! :D Vi ble ikke en gang told off, noe som var kjempemorro!

Hva var DITT beste minne fra høstens lille con? :D

Veriun
3rd October 2010, 17:57
Kan nesten ikke plukke ut bare én ting; det var så mye som varmet hjertet mitt. -w- Alle som sa de ville bli venn med meg, at jeg fikk lov til å klenge meg på Edvard Saksehånd når jeg ikke hadde noen bekjente å plage, alle kommentarene jeg fikk på kostymet... og den episke duellen ute på fortauet som resulterte i et ødelagt Keyblade. Det setter meg alltid litt ut hvor enkelt det er å komme i snakk med folk på slike cons - det er bare å snakke, på en måte, og så er folk så vennlige og snakker tilbake, og alt er regnbuer og glade smil.

Hadde dessverre ingen praktutsikt under cosplaykonkurransen, men jeg fikk med meg at vinneren fortjente å vinne. xD

Katsura
3rd October 2010, 18:11
Hmm, det var jo kjempe morro å bli kjent med nye og brått komme over gamle kjente ^^
Det var også morro å se på alle de som var flinke til å cosplaye og være in character :D
Men det aller beste må være at cosplayet mitt, for første gang siden jeg startet med cosplaying, ble gjenkjent *u*
Alt i alt synes jeg hele opplevelsen var awesome og knall~

Erica
3rd October 2010, 18:41
Jeg hadde det veldig koselig med gode venner!
Jeg fikk grundig info om Ventus og slikt, og mye informasjon om skumgummi og lure tips om parykker av min nye venn Veriun. Ellers var det koselig å bli møtt med stormende jubel da jeg ble ropt opp på scenen :blush:

(Edward Scissorhands her)

chrix
3rd October 2010, 18:44
Dette var mitt første cosplay og jeg er kjempefornøyd :D Utrolig hyggelige mennesker, fikk flotte tips på hvordan jeg skal lage mitt neste kostyme, ble inspirert av fantastiske kostymer... Er supergira mens jeg venter på neste event.

En utrolig bra opplevelse, dette er noe jeg absolutt vil gjøre mer :):)

(-Battle Royale)

mari-chan
3rd October 2010, 19:09
ueh. Er liksom ikke mulig og bare plukke en fantastisk opplevelse da xD
det var alt i alt et fantastisk con o,o

inuyashafan
3rd October 2010, 19:15
Kan nesten ikke plukke ut bare én ting; det var så mye som varmet hjertet mitt. -w- Alle som sa de ville bli venn med meg, at jeg fikk lov til å klenge meg på Edvard Saksehånd når jeg ikke hadde noen bekjente å plage, alle kommentarene jeg fikk på kostymet... og den episke duellen ute på fortauet som resulterte i et ødelagt Keyblade. Det setter meg alltid litt ut hvor enkelt det er å komme i snakk med folk på slike cons - det er bare å snakke, på en måte, og så er folk så vennlige og snakker tilbake, og alt er regnbuer og glade smil.

Hadde dessverre ingen praktutsikt under cosplaykonkurransen, men jeg fikk med meg at vinneren fortjente å vinne. xD

jeg syns duellen mellom meg som roxas fra organization 13 og du ventus var gøy:p:8D: og det er ikke lett å kjempe med en sånn stor keyblade;)

Veriun
3rd October 2010, 19:38
jeg syns duellen mellom meg som roxas fra organization 13 og du ventus var gøy:p:8D: og det er ikke lett å kjempe med en sånn stor keyblade;)

Pff, sist jeg sjekket var det jeg som hadde trøbbel der. xD Mitt ble fanget mellom tennene på ditt hele tiden, og ditt knekker ikke hvis det slåes mot bakken... men jeg fikk med mitt inn. :P

Felisaur
3rd October 2010, 19:44
Noe av det beste..hmm... Vel, at jeg møtte Tellos, den fantastiske reven >w< Og den hvite fursuiten, og den flotte dragen :3 Fellow fursuiters, me loves youuu >w< Og det at jeg fikk møte alle mine gode venner igjen D:

inuyashafan
3rd October 2010, 19:46
Pff, sist jeg sjekket var det jeg som hadde trøbbel der. xD Mitt ble fanget mellom tennene på ditt hele tiden, og ditt knekker ikke hvis det slåes mot bakken... men jeg fikk med mitt inn. :P

jaja bare gni det inn du:(:gråte:,neste gang så må jeg lage en mykere keyblade,kanskje jeg tar 2 keyblade en myk version og den harde keybladen min:p

Kairaa
3rd October 2010, 19:55
GASH, coscon var awesome :'D Jeg fikk et kyss på kinnet av Sebastian og fikk danse med han !<3 omg ~*nosebleed* og ikke nok med det , men jeg fikk så fiine og positive kommentarer om at jeg ligna på characteren min og at jeg virkelig var in-character når jeg dansa og alt nesten.
(-Grell Sutcliff-)

inuyashafan
3rd October 2010, 20:06
GASH, coscon var awesome :'D Jeg fikk et kyss på kinnet av Sebastian og fikk danse med han !<3 omg ~*nosebleed* og ikke nok med det , men jeg fikk så fiine og positive kommentarer om at jeg ligna på characteren min og at jeg virkelig var in-character når jeg dansa og alt nesten.
(-Grell Sutcliff-)

synd jeg ikke fikk sett deg i in-character,for det ville vært gøy å se om jeg hadde fått frysninger av det som jeg gjør i animasjonen.
får når han begynner å snakke klisesnakk til min elskede sebastian får jeg frysninger og blir litt iritert på grell.

hadde jeg vært sebastian så hadde jeg dratt til han vær gang han begynte å oppføre seg sånn:8D:.men jeg skal være sebastian på desucon så da kan jeg sikker dra til grell og claud:innocent:

Kairaa
3rd October 2010, 20:17
synd jeg ikke fikk sett deg i in-character,for det ville vært gøy å se om jeg hadde fått frysninger av det som jeg gjør i animasjonen.
får når han begynner å snakke klisesnakk til min elskede sebastian får jeg frysninger og blir litt iritert på grell.

hadde jeg vært sebastian så hadde jeg dratt til han vær gang han begynte å oppføre seg sånn:8D:.men jeg skal være sebastian på desucon så da kan jeg sikker dra til grell og claud:innocent:

aww ! hver gang jeg klemte Sebastian sa jeg 'I love you!' men selvfølgelig så sa han bare 'And I hate you' og smilte han. But, I still love him ~

Shinsei
3rd October 2010, 20:42
Syns det var awesome at jeg møtte noen som elsker Alvefolket like mye som jeg gjør ^___^

Gilbird~
3rd October 2010, 21:32
Vanskelig å velge xD Da alle gikk til connet fra Østbanehallen og sivilbefolkningen i Oslos gater var sånn "Freak show!" *finne frem kamera* Jeg lo så godt ^^
Møte folk var også gøy, kommer til å savne de som bor langt unna~
Og da de spilte Dango-sangen og de fleste danset. Kommer aldri til å glemme det n___n

Skjervik
3rd October 2010, 21:47
Må nok ha vært å treffe alle kjente igjen. Har jo ikke møtt mange på rundt 1 år eller mer nå. Kjempehyggelig iallefall! :ja:

Erica
4th October 2010, 01:06
Det var ganske morsomt at flere trodde jeg var mye yngre enn det jeg er. Men tror dårlig lys hjalp meg litt :lur: Til vanlig føler jeg meg ikke spesielt gammel, men når 90% av deltakerne er under 18...:whistling:

Raiga
4th October 2010, 02:47
Det var ganske morsomt at flere trodde jeg var mye yngre enn det jeg er. Men tror dårlig lys hjalp meg litt :lur: Til vanlig føler jeg meg ikke spesielt gammel, men når 90% av deltakerne er under 18...:whistling:

Fffff XDD men du ser da ung ut! og det er da det som teller?

Hm...beste opplevelse...people actually squealed when I went up on stage OwO and squeed again when I did tha seaweed-dance!!(FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF X3)
åja...så var det den guttungen som wolfwhistled på meg som jeg fikk til å rødme >w>
*var Ranmao fra Kuroshitsuji*

NeoTokyoMaiden
4th October 2010, 11:47
Beste opplevelse var å prøve å organisere alle maidene som var der (ikke så veldig mange.. vi var vel 6 stk tilsammen =p), og lage dans :D Også ble scene-opptredenen vår litt ødelagt av at alle andre også skulle være der oppe, menmen. Det var morsomt allikevel.

Go, Miku and the Maids! :3

TigerMie
4th October 2010, 15:57
Fffff XDD men du ser da ung ut! og det er da det som teller?

Hm...beste opplevelse...people actually squealed when I went up on stage OwO and squeed again when I did tha seaweed-dance!!(FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF X3)
åja...så var det den guttungen som wolfwhistled på meg som jeg fikk til å rødme >w>
*var Ranmao fra Kuroshitsuji*

JEG ELSKA DEG! ;A;

Det beste med Coscon er når jeg starta Cha-cha dansen som vart i 5 min x')

men det var SYKT mange som ble med

(Nate river fra Death Note)

Weeene
4th October 2010, 19:47
Beste opplevelse var å prøve å organisere alle maidene som var der (ikke så veldig mange.. vi var vel 6 stk tilsammen =p), og lage dans :D Også ble scene-opptredenen vår litt ødelagt av at alle andre også skulle være der oppe, menmen. Det var morsomt allikevel.

Go, Miku and the Maids! :3

Don't forget stan O:

mthows1
4th October 2010, 20:28
Vanskelig å velge det beste, men må si jeg lo godt da hun som cosplayer Ungarn (Hungary - APH) klarte å bomme på meg med stekepanna si og holdt på å treffe en av organizerne i stedet.

inuyashafan
4th October 2010, 22:57
Vanskelig å velge xD Da alle gikk til connet fra Østbanehallen og sivilbefolkningen i Oslos gater var sånn "Freak show!" *finne frem kamera* Jeg lo så godt ^^
Møte folk var også gøy, kommer til å savne de som bor langt unna~
Og da de spilte Dango-sangen og de fleste danset. Kommer aldri til å glemme det n___n

hva tilhører dango sangen til

Amaye
4th October 2010, 23:00
Hmm... Kanskje da jeg og Dead Master fikk en liten slåsskamp før ninjaen poppa frem, stjal katanaen og parret seg opp med Dead Master.. Klarte ikke å holde meg in character da, da jeg hadde en ljå mot halsen og en katana mot magen samtidig som det stod noen og tok bilder^^"
Eller at folk gjenkjente karakteren min, spessielt de to jentene som hele tiden kom bort til meg og tok på kanonen min=D

Jeg var Black*Rock shooter btw^^"

PrincessMidna
4th October 2010, 23:24
Amaye altså XD
Parret seg opp *fyyyyyyy*

en joda, det var gøy XD Bra jeg ikke fikk den til å dette når ljåen var mot ryggen din :3

dramensboy
4th October 2010, 23:32
Hmm, det var jo kjempe morro å bli kjent med nye og brått komme over gamle kjente ^^
Det var også morro å se på alle de som var flinke til å cosplaye og være in character :D
Men det aller beste må være at cosplayet mitt, for første gang siden jeg startet med cosplaying, ble gjenkjent *u*
Alt i alt synes jeg hele opplevelsen var awesome og knall~

hven var det du cosplaya ? :)

selv synes jeg det var en bra dag/kveld
og det var hyggelig og treffe kjente.
det var morro og prøve å fange Sasuke.
vs var stilig
det var morro og danse selv om musiken ikke var noe særlig å danse til

roxaskeyblades
4th October 2010, 23:34
Vanskelig å velge det beste, men må si jeg lo godt da hun som cosplayer Ungarn (Hungary - APH) klarte å bomme på meg med stekepanna si og holdt på å treffe en av organizerne i stedet.

Ledde meg ihjel av dette xD

Katsura
5th October 2010, 13:26
hven var det du cosplaya ? :)

Rebecca Miyamoto (aka Becky) fra Pani Poni Dash :P

lodi2013
5th October 2010, 18:04
Jeg syns den beste opplevelsen med Coscon var å være med andre cosplayere, ta mange bilder og ha det gøy.

inuyashafan
5th October 2010, 18:43
jeg syns det var gøy å møte gamle kjente og nye folk,og at jeg ble igjenkjent som roxas fra organization 13+ at jeg ble tatt mere bilder som roxas en da jeg var itachi på aicon.
men jeg tror jeg ble tatt så mye bilde av på grunn av den store keybladen min som mange ville prøve eller stjæle hint hint drammensboy + at jeg er en av hovedkaraterne i kingdom heart serien.det var digg at både axel,xion og roxas ble tatt bilde av sammen:wow::D

Amethy
5th October 2010, 19:53
Beste opplevelse? tja... vanskelig å velgeee xD Må vel bli da jeg stjal Zelda sekken til Jiraya og ble jaget oppover en gate, til jeg mista skoene xD Og og og og på ballet! For første gang i mitt liv dansa jeg slowdance, med en herlig dansepartner <3 :3

dramensboy
5th October 2010, 21:32
Beste opplevelse? tja... vanskelig å velgeee xD Må vel bli da jeg stjal Zelda sekken til Jiraya og ble jaget oppover en gate, til jeg mista skoene xD Og og og og på ballet! For første gang i mitt liv dansa jeg slowdance, med en herlig dansepartner <3 :3

hven cosplaya han du dansat med ?

Missing-nin Ida
6th October 2010, 08:22
...

Weeene
6th October 2010, 12:57
Stan and the maids, lovely~

Yeah o:

NeoTokyoMaiden
6th October 2010, 14:20
We are lovely, yes :3 nyaa ^^

Amethy
7th October 2010, 00:23
hven cosplaya han du dansat med ?
Han gikk i dress bare når vi dansa, men han cossa Aizen :3

Khreii
7th October 2010, 23:34

DISSE.
Det var også veldig artig når jeg og et par andre cospalyers skulle gå tilbake til Coscon-lokalet, og jeg endte opp med å late som om jeg er full og henge på Ungarn cospalyeren og så begynte vi å synge Date Rape. :cip:

Duragon
11th October 2010, 03:25
hva tilhører dango sangen til

Vilken serie? forbinner Dango kun med clannad

Darkbrussel
11th October 2010, 15:34
For meg var det å bare se BRS + Deadmaster + Vocaloids =w=

Amaye
11th October 2010, 17:51
For meg var det å bare se BRS + Deadmaster + Vocaloids =w=

Aaaw... Nå gjorde du noen jenter veeeldig glade=D

Beast
11th October 2010, 18:08
Jeg tror det må være å se hurlumheiet som oppstod første gang "Love & Joy" og "Caramell Dansen" ble spilt den kvelden! Fikk en helt fantastisk gla'-følelse når alle begynte å danse! ^_^

minionpeter
14th October 2010, 14:33
beste opplevese var vell å få vere med på konkuransen, leke på senen og underholde alle sammen :D

synes også det var kjempe gøy å lære "love and joy" på conet, synes balle burde være litt lenger :'3

PrincessMidna
18th October 2010, 21:54
for meg var det å bare se brs + deadmaster + vocaloids =w=

aaaw... Nå gjorde du noen jenter veeeldig glade=d

jaaaa =D

Duragon
19th October 2010, 13:00
Hørte at Christopher fikk en god del folk til å danse dansen min x)
Beste opplevelse var vell å være med folka som Eirik, Madz, Siri og de. =)
Var kjempe koselig hele dagen generelt.

PrincessMidna
19th October 2010, 13:03
Jeg tror det må være å se hurlumheiet som oppstod første gang "Love & Joy" og "Caramell Dansen" ble spilt den kvelden! Fikk en helt fantastisk gla'-følelse når alle begynte å danse! ^_^

JAAA =D Hvilket gjør meg enda mer glad for at jeg foreslo at de skulle spille Love and Joy n_n Og at de spilte den en gang til etterpå =D