PDA

View Full Version : Aftermath Coscon Aftermath?

Chiyo
3rd October 2010, 13:35
Haiya! Takk for en awesome dag i går, everyone! Det var skikkelig awesome ^_^

Jeg, GretheB, Miyu og Aznakh har tenkt oss en tur på Peppes (den i begynnelsen av Karl Johan, vedsiden av Oslo S), og det er bare å slenge seg på! Vi møtes utenfor Outland Østbanehallen kl.13.00 og går til Peppes 13.30.

Om du kommer senere så sitter vi antageligvis i andreetasjen. The more the merrier! :3

Aznakh
3rd October 2010, 13:45
Åh, herregud, dritkult, dette skal jeg LETT være med på!

Gilbird~
3rd October 2010, 14:55
KJEMPE lyst, men må nok være hjemme å rydde. Ha det gøy, da ^^

Erica
3rd October 2010, 15:00
Hvor lenge blir dere der da?

Skjervik
3rd October 2010, 15:38
Yes da... Hadde man bare sett dette 3 timer tidligere :ermm:

Mtani
3rd October 2010, 16:09
Haha, samme her! x)

Aznakh
3rd October 2010, 16:15
Nå har vi fått og spist pizza på peppes i stortingsgaten. Kommer til å sitte her litt, men folk skal reise med tog klokken 5. Bare å komme innom peppes eller oslo s om dere er i området!

PrincessMidna
3rd October 2010, 17:52
Nå har vi (dvs amaye ogg jeg) nesten ankommet Oslo S xD

Erica
3rd October 2010, 18:42
Jeg overfalt Aznakh utafor Outland på Østbanehallen og lurte på hvor dere hadde vært, jeg og Chrissie fant dere ikke. Men vi endte opp på Outland Kirkegata og spilte spill istedetfor :ja:

Amaye
3rd October 2010, 22:56
Jeg og PrincessMidna dulta borti dere akkurat da dere skulle gå for å ta toget!! *haha*

.. Og de som var på Kirkegata.. Og da vi var ferdige med filmen og var på østbanehallen igjen og skulle hjem... *dultedulte*

Arakini
3rd October 2010, 22:59
Jeg og PrincessMidna dulta borti dere akkurat da dere skulle gå for å ta toget!! *haha*

.. Og de som var på Kirkegata.. Og da vi var ferdige med filmen og var på østbanehallen igjen og skulle hjem... *dultedulte*

Hah! Jeg møtte deg på Kyrkjegata din FMA-clock-stealer

Amaye
3rd October 2010, 23:01
Hah! Jeg møtte deg på Kyrkjegata din FMA-clock-stealer

.. <_<

Møtte deg og i Kirkegata: 3

men vi måtte nesten løpe siden vi skulle se Scott Pilgrim vs The world(åsåm! Dere burde se den=D)

Arakini
4th October 2010, 09:05
.. <_<

Møtte deg og i Kirkegata: 3

men vi måtte nesten løpe siden vi skulle se Scott Pilgrim vs The world(åsåm! Dere burde se den=D)

Jeg må seconde denne. Jeg så den på fredagen, og den rocker alle sokker. ALLE SOKKER! Rett av!