PDA

View Full Version : Desucon 2011: Onepiece gruppe!

Jan-Nobody Svensen
1st October 2010, 04:46
Hola cosplayerz og anime fans!

Hensikten og spørsmålet med denne posten er veldig simpel, og selvforklarende:
Noen som har samme tanker om å prøve å få til noe gruppecosplay av One Piece anime/mangaen? Så åpnings videoen nr.12 (Share the world) og fikk spontant driven til å få sammen en raus gruppe med badguys og good guys (shicibukai/ straw hat crew/ whatever :P).

Reply peeps, og håper det er noen pirater der ute som har lyst til å showe med den fantastiske verden som er One Piece!

Inspiration
19th December 2010, 19:14
Jeg er Enig med deg! Kunne ha tenkt meg det.

Theriza
22nd December 2010, 09:20
Har cosplayet Luffy før, og kunne tenke meg å gjøre flere One Piece cosplays. Har et kostyme planlagt til en dag på desucon, og kan godt være jeg kjører one piece den andre, om jeg ikke får andre planer. Her er et par bilder fra Luffy-kostymet mitt:

http://theriza.deviantart.com/gallery/12685229#/d2d5mkp

http://theriza.deviantart.com/gallery/12685229#/d2bgmq2

http://theriza.deviantart.com/gallery/12685229#/d2b5tln

Exirias
7th January 2011, 03:40
Jeg har cosplayet fra One Piece før; Usopp/Sogeking og Franky, så er ikke umulig at jeg blir med som en fra denne fantastiske serien i år også. :P Hvet ikke som hvem enda da men.

Critical IX
9th January 2011, 00:09
Planen var å stikke innom som Bartholomew Kuma i år, så det her passer jo perfekt!

jadb
9th January 2011, 15:48
Jeg har lyst å cosplaye som Kalifa, men vet ikke om jeg får til å ordne kostyme. Jeg er forresten bare 154 høy og er tynn. Ikke helt lik kropsfasong akkurat. men syns jeg ligner ganske mye på henne i ansiktet. Høy panne, bleik, lyst langt hår, blå øyne og nse som peker nedover. Munnen er også lik. ^_^

randomzzzzzzzz
13th January 2011, 22:26
gode ideer! vi må selfølgelig ha en one piece gruppe, siden det er en fantastisk manga. selv har jeg ikke noen kostymer fra den enda, men jeg ville synes det var kult å snakke med de som cosplayer som one piece karakterer! :D

Jan-Nobody Svensen
18th February 2011, 10:08
Dette er som poesi for mine øyne! :D

Flotte idèr, og veldig godt å se noen melder sin interesse :>
Blir sjelegla' hvis folk kommer i sin op stas, og at enda flere blir bitt av basillen tilslutt :P
Veldig keen på å spille enten Crocodile, Whitebeard eller Magellan selv :3

Satser på at folk begynner å glede seg? : >

n1njag1rl
21st February 2011, 10:56
Dettan hørres gøy ud ! :D
eg stille opp som sanji "water 7"
Å he me meg ei som ska ver nami å en som ska ver zoro :D

Jan-Nobody Svensen
10th April 2011, 20:45
Lækkert! Da er det nesten bare 2 måneder igjen til desucon :D

Har folk begynt å forberede seg enda? Folk bestemt seg for hva de skal være?

Kommer til å komme som Marshall D. Teach, så dette skal bli gøy :)

randomzzzzzzzz
25th May 2011, 17:22
awesome, blackbeard! selv har jeg lyst til å være crocodile eller en annen villian, er bare så sykt expensive å kjøpe fra eks. ebay, så om dere har noen andre sider å kjøpe slik cosplay på så hadde det vært kult ;)

Desu-Dani
6th June 2011, 19:18
Kan godt hende jeg tar meg en tur bort til dere :) har planer om å cosplaye Portgas D. Ace :3

Chillax2themax
7th June 2011, 20:42
Kommer til å være Luffy. Var han i fjor og bortsett fra at jeg klarte å klippe håret kort for en stund sia så blir det bra! :D Gleder meg!

Kimarius
19th June 2011, 18:35
Begynte å lure på om du skulle få folk til å gå i de ''Onepiecene'' som alle hadde en periode og alle synes var teite xD