PDA

View Full Version : Hjelp Stavanger-peoplesss!!

Tonyay
30th September 2010, 20:48
Trenger hjelp! Håper dette ikke er i feil forum. ;<
Vet noen, spesielt dere som er ekstra kjent i Stavanger/rundt der, hvor man kan få kjøpt gode parykker?
Leketøysbutikker, hva som helst! >_< Setter stor pris på alle forslag! :cip:

CatgirlMe
30th September 2010, 20:53
Det er en kostymebutikk i Stavanger som heter Birkemo, og jeg vet at de selger parykker i alle fall. :) Vet ikke hvor bra kvalitet de har siden jeg ikke har kjøpt selv, men det er sikkert verdt det å sjekke det ut.
http://www.birkemo.no/butikk/vei.php?digistore_custid=5a3fd1ef21189631a666c2e6b e539b7d Linken er siden til Birkemo, der det står hvordan å komme seg til butikken.

Tonyay
30th September 2010, 21:01
Det er en kostymebutikk i Stavanger som heter Birkemo, og jeg vet at de selger parykker i alle fall. :) Vet ikke hvor bra kvalitet de har siden jeg ikke har kjøpt selv, men det er sikkert verdt det å sjekke det ut.
http://www.birkemo.no/butikk/vei.php?digistore_custid=5a3fd1ef21189631a666c2e6b e539b7d Linken er siden til Birkemo, der det står hvordan å komme seg til butikken.

Ooh, takk! :cip: Har visst om den butikken i evigheter, men har aldri tenkt på at de kunne ha parykker der! You´re a true lifesaver. :´>

Chiyo
30th September 2010, 22:02
De har parykker der... men trust me, de er ikke særlig gode =/
Hvis du har veldig kort varsel på å skaffe en parykk så går de forsåvidt an, men hvis du ikke trenger den før om en to-tre ukers tid er det bedre å kjøpe på nettet. Birkemo sine parykker er dyre i tillegg, så prisen for en bedre parykk med frakt vil bli nogenlunde det samme :p

Ellers så vet jeg at har pleid å selge noen parykker i den ene klesbutikken (hot fashion elns?) ved siden av food story som var ganske fine ;)

Tonyay
30th September 2010, 22:48
De har parykker der... men trust me, de er ikke særlig gode =/
Hvis du har veldig kort varsel på å skaffe en parykk så går de forsåvidt an, men hvis du ikke trenger den før om en to-tre ukers tid er det bedre å kjøpe på nettet. Birkemo sine parykker er dyre i tillegg, så prisen for en bedre parykk med frakt vil bli nogenlunde det samme :p

Ellers så vet jeg at har pleid å selge noen parykker i den ene klesbutikken (hot fashion elns?) ved siden av food story som var ganske fine ;)

Nei, jeg trenger den ikke før om 1 mnd. sånn ca. :> + At jeg har litt problemer med å bestille på nettet siden mamma er VELDIG skeptisk til det. :p Men takk for tipset, skal uansett sjekke ut begge to!