PDA

View Full Version : Cosplaykonkurranse

Amaye
27th September 2010, 18:45
Heei!

På Facebook gruppa deres idag sa dere at kvalik rundene til cosplaykonkurransen som skal holdes på CosCon skulle være hos dere.. Må man dra inn til Oslo(for andre, andre steder og andre dager tydeligvis) i fullt cosplay, stille opp der, dere tar bilde etc eller noe lignende for å vite om man er "verdig" nok til å være med på lørdagens cosplaykonk?

Bare lurer... dere skrev på face at infoen lå i diskusjonsforumet.. Den lå ikke der...

Mtani
27th September 2010, 20:41
Jeg lurer på det samme. Jeg vil være med, men det er ikke så fryktelig fristende å kle på seg et komplisert cosplay og reise inn til byen i all offentlighet, for bare noen minutters bedømming... Så jeg er spent på hvordan ting egentlig er planlagt.
Håper all info er oppe snart!

OutlandKirkegata
28th September 2010, 13:29
Hei! All info skal ha blitt lagt opp i diskusjonforumet rett etter det ble postet på FB. Når det gjelder akkurat hvordan bedømmingen vil foregå er det Coscon teamet som tar seg av det, vi stiller kun med lokalene i denne sammenhengen. Såvidt jeg har forstått skal det foregå som en catwalk oppvisning, hvor dere blir bedømt av et panel bestående av Coscon temaet + en ansatt fra Outland. Jeg beklager at vi ikke kan gi nærmere beskjed, men ta kontakt med Coscon på event@desu.no og de skal være raske til å svare!

Lykke til!