PDA

View Full Version : Manga Naruto 506 (spoiler)

Japani
19th August 2010, 06:23
Her kan dere diskutere det nye kapittelet! Husk å ikke linke til ulovlig materiale.

Insayne
19th August 2010, 11:01
Sinnsykt hvor kul denne kampen kommer til å bli! håper bare at Guy ikke åpner 8ende gate og redder dagen, men dør i forsøket :(

Arakini
19th August 2010, 11:43
Klikka Guy HEEELT eller..! Åhh så fett <3<3<3

Dosu-kun
19th August 2010, 13:21
oh my Gai so friggin awesome!

Synes det var kult at vi fikk se skilpadda til Gai igjen også xD håper virkelig ikke at Gai dør i dette forsøket...

Coitus
20th August 2010, 00:43
Problemet er at vi vet at Gai ikke vinner, for hva ville vel vært poenget med å gi Naruto ridiculously mye krefter hvis man må vente tre kapitler for å se dem?

Arakini
20th August 2010, 00:52
Problemet er at vi vet at Gai ikke vinner, for hva ville vel vært poenget med å gi Naruto ridiculously mye krefter hvis man må vente tre kapitler for å se dem?

Hei han vrikka akkurat ankelen ok, han er useless nå. :P

Coitus
20th August 2010, 01:01
Hei han vrikka akkurat ankelen ok, han er useless nå. :P

Vel, med en spjelk og accelerated healing, hvem vet hva som skjer?

Arakini
20th August 2010, 01:14
Vel, med en spjelk og accelerated healing, hvem vet hva som skjer?

Jeg trakk litt på smilebåndet av den spjelken. Han har fått sååååååååå mye deng oppigjennom tidene, og fremdeles stått og dengt folk. Men så vrikket han beinet ! :P

Coitus
20th August 2010, 01:15
Jeg trakk litt på smilebåndet av den spjelken. Han har fått sååååååååå mye deng oppigjennom tidene, og fremdeles stått og dengt folk. Men så vrikket han beinet ! :P

Men førstehjelpen i Naruto er til tider ganske latterlig. "Å nei! Jeg har fått gift i armen!" *skjær deg latterlig dypt i armen*

Dosu-kun
20th August 2010, 10:19

hvordan er det et problem? ingen veit hva som skjer. Kisame er svekket etter stunden i Samehada (stakkaren hadde ikke muskler igjen), og Gai har nettopp gått opp 7 gates og skal til å gjøre sitt one-hit killing blow (som Kisame sikkert overlever, men jeg TVILER på at Gai taper kampen). Han går sikkert opp den 8 gaten om det er det som skal til for å drepe Kisame, det er "vital information" Kisame har, og den kommer han ikke unna med. Pluss at vi har fått sett Naruto i hvert kapittel, tror du ikke det er en grunn til at Gai var med på denne turen etter en så lang tid uten han... for ikke å snakke om at motstanderen er Kisame som Gai alt har slåss mot 2-3 ganger? det hadde vært idiotisk å ta med Gai om han bare skal være med i to kapitler, for så å bli banket.