PDA

View Full Version : Spørsmål Aicon åpningsfilm!

Arakini
16th August 2010, 00:06
Den eide jo! Kommer den til å komme på internets noen gang? Jeg vil spille "Æ GLITRÆÆÆR!" på repeat :P

Silli-zicuni
16th August 2010, 00:20
Vi er glade for at dere likte den. Vi moret oss en del med den selv! XD

Gladnyheten er at ja, den vil bli postet en gang om ikke så alt for lenge! Vi lederne må bare få sovet ut før vi setter oss i sving med det ;3 Denne vil også bli litt finere kvalitet enn den som åpningsshowet viste, fordi prosjektoren der bestemte seg for å bli teit.

Så smør dere med litt tålmodighet, og vent i spenning C:

Hayate
16th August 2010, 00:22
Yeey, gleder meg!

atere
16th August 2010, 01:02
Vi er glade for at dere likte den. Vi moret oss en del med den selv! XD

Gladnyheten er at ja, den vil bli postet en gang om ikke så alt for lenge! Vi lederne må bare få sovet ut før vi setter oss i sving med det ;3 Denne vil også bli litt finere kvalitet enn den som åpningsshowet viste, fordi prosjektoren der bestemte seg for å bli teit.

Så smør dere med litt tolmodighet, og vent i spenning C:

Blir den postet på Aicons hjemmeside? >:'3

Silli-zicuni
16th August 2010, 12:19
Blir den postet på Aicons hjemmeside? >:'3

Ja, det blir den :3 Så følg med~

PrincessMidna
16th August 2010, 12:21
Whoho!
Er stor fan av serien, men den parodien er så utrolig genial! Og det er bra den blir postet, for jeg vet flere vil se den igjen, og spesielt for de som ikke var med på showet

XxTuvisxX
16th August 2010, 12:41
Synes det var gøy å se blokka jeg bor i på storskjerm XD Filmen var jo totalt genial^^

Trucy Wright
16th August 2010, 12:56
Faktisk sa han "EG GLITRAAAAAR" ); Men den var kjempebra! Jeg liker ikke twilight, men den parodien var morsom. xD

Izuma
17th August 2010, 20:40
Da er filmen oppe :)

http://www.youtube.com/watch?v=ydSkZ-BHUqU&fmt=22

Konata
17th August 2010, 22:37
Åh guuud, Åh guud..Neei xD The shame, it kills me! *går å gjemmer meg i et skap*

Pauekn
18th August 2010, 08:25
Haha. Den var rett og slett genial! :P