PDA

View Full Version : Anime Høstsesongen 2011

kakashi-san
9th August 2010, 16:55
Neste måned starter høstsesongen ser det ut som, men hvilke serier som kommer, har blitt vist! Hva vil folk se? Og hva slags forventninger har dere?

http://www.dwimg.com/files/qe27g9a5og0vw9qidde9.jpg
Dette er den virkelige. Første var en troll fra en blog jeg fant. Skal hente ut en engelsk oversettelse så snart den kommer ;)

Jeg personlig skal se:
-Togainu no Chi
-Hyakka Ryouran Samurai Girls
-Yosuga no Sora
-Fortune Arterial Red Promise
-My Little Sister Can't Be This Cute (skjer med tittel a)

Kan hende jeg ser andre etterhvert også, men det finner man ut av.

http://www.dwimg.com/files/kwjsephzw6j5yd8xkbyg.jpg

Jeg personlig har tenkt å se:
-Claymore: (Half-remake, half-sequel) Kort og greit, en ny utgivelse av serien som skal følge mangaen bedre og lengre. Gleder meg!
-Yotsuba&: Fordi Yotsuba er søt og jeg har såvidt startet på mangaen.
-Nadesicko: Har ikke sett første sesongen, men denne virker bra.
-Houkago Play (OVA): Har ikke sett sesongen føre, burde kanskje det, men skal se OVA'en uansett.

Madz
9th August 2010, 17:03
Baccano 2, Yotsuba&!, Phoenix Wright og en Chen anime?

y u do dis? ;_;

SoulCandy
9th August 2010, 17:15
PHOENIX WRIGHT?! OMGOMGOMG, korleis har eg unngått å høre om dette før nå?!

Vinland Saga, Deadman Wonderland, Franken Fran og Claymore! Også skulle ikkje The World God Only Knows vere med denne sesongen?

Gleder meg så sjuuukt \o/

Edit: inb4 folk som seier punk'd til meg, Phoenix Wright er for godt til å vere sant. :toda:

Edit 2: Ja, det var for godt til å vere sant. :toda: Den guiden er falsk. Den som laget denne har ein sjuk humor.

Lilium~
9th August 2010, 17:39
Aw, jeg som skulle til å bli hype'd på yotsuba.

Sakujo
9th August 2010, 17:49
Skulle akkurat til å si at denne var gammel, men så la jeg merke til at de på toppen av det hele har utelatt den bekreftede adapsjonen av rimelig populære Bakuman. Snakk om slapp trolling.

Dog, jeg hadde fint tatt dette oppsettet i bytte.

tsurine
10th August 2010, 00:25
claymore og deadman wonderland^^

Adamant
10th August 2010, 01:19
og Letter Bee, hurra.

Masaru
10th August 2010, 01:26
The Lucifer and the Biscuit Hammer! Elsker mangaen, så den skal jeg ivertfall se:nyalink:
Og ikke minst Baccano 2, har ikke sett den første sesongen enda, men broren min skryter den ivertfall opp i skyene. Så jeg antar at det er verdt å få med seg xD

Madz
10th August 2010, 01:42
Før dere blir altfor skuffet, les førsteposten en gang til ;)

CatgirlMe
11th August 2010, 03:17
Jeg er ikke sikker på hva de andre er om, men jeg skal uansett se Togainu no Chi! :3 Har gledet meg til den en stund nå~!

(Trollsesongen var slem. >: Men lille larven aldri mett var litt for godt til å være sant da.. )

Jiraaiya
11th August 2010, 05:58
Baccano 2 uten tvil. Elsket den første sesongen :D

Tyblazitar
11th August 2010, 11:55
Baccano 2 uten tvil. Elsket den første sesongen :D

The Lucifer and the Biscuit Hammer! Elsker mangaen, så den skal jeg ivertfall se:nyalink:
Og ikke minst Baccano 2, har ikke sett den første sesongen enda, men broren min skryter den ivertfall opp i skyene. Så jeg antar at det er verdt å få med seg xD

Som nevnt ganske tydelig i førsteposten og flere andre poster (og som egentlig burde vært åpenbart), DEN NEDERSTE CHARTEN ER IKKE EKTE, disse seriene kommer ikke til høstsesongen (og mange av dem vil aldri komme).

Selv er jeg i Japan hele høsten, så er begrenset hvor mye jeg vil begynne på, men følgende må nok sees:

Bakuman (lest litt av mangaen, veldig bra så langt)
Sora no Otoshimono 2 (første sesong var ganske så underholdende)
Arakawa Under the Bridge 2 (første sesong var bra)
To Aru Majutsu no Index 2 (Index! <3)

Sesongen ser svært bra ut, som vanligvis høstsesongen er, så jeg får litt vondt inni meg av å ikke begynne på mer, men hvis jeg hører mye bra om de andre seriene plukker jeg dem sikkert opp etter hvert.

kakashi-san
20th September 2010, 23:28
Førsteposten er oppdatert med engelsk oversettelse :)

Husk at det aller første bilde jeg postet, er ikke med.

PS: Jeg er litt skeptisk til de 3 nederste anime'ene!

CatgirlMe
21st September 2010, 01:05
Han fyren med grønt hår i bildet til R + 100F minner meg om en eller annen, muligens fra et DS-spill, aner bare ikke hvem... :toda:

Men oversettelser er bra! :nya:
Jeg tror jeg skal prøve meg på Bakuman, Reverse og Psychic Detective Yakumo, i tilegg til Togainu no Chi. Men i likhet med andre så kjører jeg 3episoders-testen, og ser hva jeg får lyst til å følge med på. Ellers kommer jeg selvfølgelig til å holde følge med Hetalia, og muuligens prøve meg på my little sister can't be this cute. Resten virket ikke sånn veldig interresant for meg.

(Pokemon anime = meh, men jeg skal prøve meg på det nye spillet!)

Han lille fyren med grønt hår plager meg fremdeles. :toda: Professor Layton? Rytm Heaven? Eller noe helt annet? Jeg VET jeg har sett den hårsveisen før... Jeg husker den irriterte meg før også!

Vegard Aune
30th September 2010, 10:33
Jeg er en stor fan av The World God Only Knows-mangaen, så jeg kommer utvilsomt til å se den.
Bakuman har jeg også hørt mye bra om, pluss at den er laget av Death Note-skaperne, så den må også sees.
Og etter trailerne å dømme, ser Star Driver temmelig Gurren Lagann-aktig ut, (altså, sinnsykt epic men samtidig fullstendig latterlig) så den skal jeg også se.
Ellers, bare på grunn av den bisarre tittelen, har jeg litt lyst til å se My Little Sister Can't Be This Cute, og jeg har hørt gode ting om Fortune Arterial-spillet, så jeg kommer nok til å ta en titt på den også.

Ibelin
30th September 2010, 11:01
ooh masse spennende og se her da :D Får vel se nærmere på endel av de :3

miechan
30th September 2010, 11:12
Psychic Detective Yakumo ser bra ut, den kunne jeg tenkt meg å se, og kanskje noen av de andre også. Ellers så vet jeg ikke, jeg føler at alt er blitt oppbrukt og dårlig etter FMA ble ferdig, haha.
Har en del gamle serier som jeg må se før jeg henger meg på de nyere :)