PDA

View Full Version : Tegning Ezio Auditore

Mettiz
12th July 2010, 23:26
En gave til min bror ^^ har brukt veldig lang tid på denne tegningen :P gjorde sånn at jeg mistet lysten til å tegne på en god stund, men nå er jeg endelig ferdig!! :)
http://i64.photobucket.com/albums/h180/Mettiz/Art/EzioAditore.jpg
lurer litt på om jeg skal fargelegge i ps, black edition ^^

Arakini
12th July 2010, 23:33
Du er skilled :3 Den er veldig bra slik den er nå, men er jo bare å fargelegge for luls og ha 2 versjoner ^_^ (Bare du ikke går lei av å tegne igjen, for det får du nesten ikke lov til :P)

Vadjro
12th July 2010, 23:40
åh så bra gjort 8D jeg liker veldig veldig godt skyggeleggingen og de bitte små detaljene i skjorta, belte og erm pyntetingene hans xD

Mettiz
13th July 2010, 13:15
jeg skannet den inn med bare selve linearten, så fargelegger den inne på ps med hjelp av de ^^ skal jammen meg ikke tegne den igjen! damn...neida, skal ikke slutte å tegne, men ta noen pauser innimellom skal jeg :P
ja, pyntetingene hans...er det noe ord for de? :P men de var teite å tegne!
takk for kommentarene mine :D

tsurine
13th July 2010, 17:31
veldig fin tegning, liker også måten du har skyggelagt den.
er nå veldig sjalu på broren din som får den:P

Amaye
13th July 2010, 17:45
Kjempefin tegning! Du har skillz!!

Mettiz
14th July 2010, 00:33
lurte på om jeg skulle bare beholde den selv siden jeg ahr jobbet så mye med den, men så skal han flytte til danmark for å studere, så tenkte jeg han kunne få en liten gave ;)
Har begynt med Altair nå...huff...
thanks!

Madz
14th July 2010, 15:02
Awesomeshit, Ezio ville ha vært stolt ^^ Gleder meg veeldig til å se Altair!

Mettiz
14th July 2010, 21:57
hehe, ahr laget skissen til den, nå er det bare detaljene, men det er heldigvis ikke så mye som Ezio...men skal poste den her når jeg er ferdig ;)

Roy
16th July 2010, 21:22
Kjempefin tegning, og bra jobb med detaljene! :) Gleder meg til å se Altaïr!