PDA

View Full Version : Diskusjon Feedback til Sikkerhet: Vakt og Medic

Roar
28th June 2010, 20:52
Som alltid hadde vi vakt og medics tilstede på Desucon for å passe på at alle hadde det bra og at ingen skadet seg o.l. I denne tråden kan du komme med feedback til nettopp de som er der for å gjøre Desucon så sikkert som mulig for deg!

Så det er bare å kjøre på, vi ønsker stadig å holde Desucon så trygt som mulig for alle våre besøkende.

Grethe B
28th June 2010, 21:13
Jeg skryter mye til Medic i år. iallefall dem som var så utrolig hjelpsomme mens jeg var Bowser på dag 2.
Og at til og med de fulgte meg opp på scenen var bare helt fantastisk!
jeg takker dem utrolig mye~

Trucy Wright
28th June 2010, 23:01
Jeg har sagt det før, og sier det igjen.
Medics, dere er FANTASTISKE. Dere gjør en utrolig jobb, dere takler alt, dere er utrolig hjelpsomme og ikke minst kjempehyggelige og awesome! Keep up the great work!

også sec da, dere er flinke dere og. >u<

Amaye
28th June 2010, 23:20
Applaus applaus til vårt fine mediccrew og securitycrew=D
Dere gjorde en så fantastisk jobb=D

Eneste som var litt problemtaisk var at crewene var ikke alltid så enkle å skille ut... Vet medic hadde dette illle båndet på seg, men alt i alt var alle crewene ikledd gule vester(som gjorde dem kjempeenkle å spotte//kudos!!//) men det var ikke enkelt å se hvem som var hveem<_<

miyako-brownie
29th June 2010, 01:03
Jeg hadde ikke så mye bruk for medic. Men vil fremdeles gi dere en klapp på skulderen for kjempe innsats. Dere hjalp mange av vennene mine og dere satt på et fint og snelig steed. litt bedre en i fjord. :D (bare at dere stjal nesten all lemonaden min... -w-)
Vakt også var ganske flinke. Og hyggelige. ^^ Dere var også tydelige og var flinke til og passe på dere også. :D

Enkoli
29th June 2010, 22:30
Dere var veldig synlige og tilgjengelige. Jeg hadde ikke behov for hjelp fra noen av dere, men jeg tipper at de som trengte hjelp ikke hadde noe problem med å få tak i dere! Bare positive oppfatninger om dere fra meg. =)

Izuma
4th July 2010, 20:35
Syntes medic gjorde en awesome jobb som alltid! Eneste kjipe var at, som nevnt før, det var vanskelig å skille mellom medics og security :I

Thormawk
5th July 2010, 13:18
Medics skulle kansje hatt, hvite bukser eller noe.

SweetUchihax
7th August 2010, 22:35
Dere gjorde en kjempeinnsats! Hadde ikke så mye behov for hjelp selv, men takk for at dere viste en lettere forvirret ungdomsjournalist hvor presse-folk skulle x'D