PDA

View Full Version : Drikker på Outland Trondheim?

Ivor
30th May 2010, 22:32
En kompis av meg samler på brusflasker og forksjellig, og han bor i Trøndelag.
Har dere på Outland Trondheim Ramune og/eller Tru Blood? Har sette begge disse varene på nettsiden til Outland.

Skreech
11th August 2010, 00:02
De har Ramune ihvertfall : D

Masaru
11th August 2010, 00:22
De har Ramune ihvertfall : D

Ah, ja. Ramune! Gudemjød sier nå jeg! : D

hireshi
11th August 2010, 07:26
Har vært på Outland i Trondheim ett par ganger. Så vidt jeg har lagt merke til har de ingen av dem. Kanskje de bare var utsolgt? Personlig synes jeg Outland i Tr. har ett veldig lite utvalg av alt, bortsett fra noen manga og eldre figurer.

Kuroi
11th August 2010, 12:41
Ramune :) jeg kjøper det der :) grunnen til lite utvalg er nokk fordi dem går fort tom for ting jeg er ganske fornøyd g personalet der er fantastiske og gjennkjenner nesten all sine kunder :)

hireshi
11th August 2010, 17:50
Ramune :) jeg kjøper det der :) grunnen til lite utvalg er nokk fordi dem går fort tom for ting jeg er ganske fornøyd g personalet der er fantastiske og gjennkjenner nesten all sine kunder :)

Mener lite utvalg i motsettning til de i Oslo :) Outland i seg selv er en ok butikk, og personalet er sikkert himmel og hav. Men jeg trives best i Karl johan's :)

Aslak
12th August 2010, 10:03
Mener lite utvalg i motsettning til de i Oslo :) Outland i seg selv er en ok butikk, og personalet er sikkert himmel og hav. Men jeg trives best i Karl johan's :)

Hvis du ser størrelsen på Oslo vs Trondheim, med innbyggertall i tankene, så tror jeg egentlig du kommer frem til at det ikke er så veldig rart at det er en mindre butikk mmed mindre utvalg. Nei?

hireshi
19th August 2010, 22:43
Hvis du ser størrelsen på Oslo vs Trondheim, med innbyggertall i tankene, så tror jeg egentlig du kommer frem til at det ikke er så veldig rart at det er en mindre butikk mmed mindre utvalg. Nei?

Innbyggertaller har ikke så mye å si. For alt man vet kan Trondheim ha mer Anime fans enn Oslo.