PDA

View Full Version : Program Den store auksjonen trenger din hjelp!

Roar
13th May 2010, 16:16
Hvor ofte har du ikke ønsket at du kunne se noe du ikke liker bli ødelagt av for eksempel en slegge? Eller kanskje du har lyst å redde en hjelpesløs Pokemon fra å bli kappet i biter av et sverd, og samtidig støtte et veldedig formål? Akkurat dette kan du få muligheten til å se på Desucon i år!

Suksessen Den Store Auksjonen fra Desucon 4 vil være mulig å gjennoppleve på Desucon i år. Dette fungerer som en vanlig auksjon med en liten vri på; vinneren får selv bestemme om han vil ha tingen han har bydd på tilintetgjort av den våpenkyndige Trond Furu, eller rett og slett beholde den. Sitter du inne med et hemmelig hat mot Hello Kitty? Da er sjansen inne for å by på henne og se hvilken skjebne hun har i vente når Trond Furu finner frem våpnene sine! Enda ikke overbevist? Ta en titt på denne videoen fra auksjonen i fjor: http://www.youtube.com/watch?v=VnLNhAmQ-M0. Alle inntektene fra denne auksjonen vil gå til Marita Ung (http://www.marita.no/), organisasjonen som blant annet hjelper til med driften av Sub Scene.

Ettersom inntekten av denne auksjonen går til et veldedig formål, trenger vi ting som kan auksjoneres bort. Har du noe du vil se møte sin skjebne hos Trond Furu? Har du en pc som vil deg vondt? Vil du bli kvitt Twilight-boka du var så heldig å få til jul i fjor? Levde ikke iPoden opp til forventningene og er nå lagt for hat? Ta det med deg til Auksjonen, da vel, og se hvordan skjebne som ligger i vente for disse tingene! Det kan jo også være at noen andre vil se nytten bak ting du ikke har så lyst på.

Føler at at du sitter inne med noe du vil se på auksjonen, og på den måten våre med og støtte et veldedig formål, har Desucon arrangert det slik at Outland på Østbanehallen i Oslo tar imot ting til auksjonen. Her kan du levere hva enn du vil se på Auksjonen helt frem til dørene på Desucon åpnes lørdag 26. juni. Etter dette kan du levere de i infostanden på Oslo Kongressenter. Vi tar i mot alle slags ting dere ønsker å se på auksjonen, men det er selvsagt kulest om det har noe med Desucon å gjøre. Et par Hello Kitty sokkers skjebner er jo litt mer interessant enn et par vanlige sokkers skjebne.

Vi minner om at ting til Auksjonen kun kan leveres på Outland Østbanehallen, og ingen andre Outland-butikker i Norge. Det er også mulig å levere ting til infostanden under selve Desucon! Har du noen spørsmål angående Auksjonen, kan du ta kontakt med Event å event@desu.no.

Vi gleder oss til å se hva slags ting dere vil ha med på den store Auksjonen i år!

k3rm1
14th May 2010, 00:22
Ai! Det var den laptopen

HimeIda
17th May 2010, 23:29
*glede seg* Skal donere bort noe jeg C:

kittypetro
18th May 2010, 01:14
Jeg har noen mangabøker på norsk som jeg egentlig ikke vil ha... det kan man jo donere

AyumiFan
18th May 2010, 09:35
Får vel lete fram enda en Twilight-plakat XD

Lunamoony
18th May 2010, 10:38
Jeg leverer nok inn en twilight bok, tenker jeg : D

bakemono
18th May 2010, 11:01
Ah, nå angrer jeg på at jeg gav vekk House of Night bøkene og Breaking Dawn. Vurderte jo faktisk å brenne dem :(

kakashi-san
20th May 2010, 01:45
Når jeg tenker etter, trenger jeg litt ekstra plass i mangahylla mi, så spørs om jeg ikke tar med meg en bunke norskoversatt manga av Schibstedt..

Hanne
28th May 2010, 01:36
Jeg har litt ps2stuff etter at jeg solgte det meste på gamestop.. Utrolig dårlig salg egentlig.. Bedre å støtte Auksjonen enn at det støver ned her hjemme >.< .. Mulig å kaste det etter dere på outland allerede?

Roar
19th June 2010, 15:54
Det er fremdeles mulig å levere ting til Den Store Auksjonen! Bor du langt unna Oslo og ikke har mulighet til å stikke innom Outland kan du også levere ting på infostanden vår under selve Desucon. :3
Vi håper alle bruker kreativiteten og at vi får se mange spennende ting gå under kniven i år!