PDA

View Full Version : Hjelp Butikker i Norge

DarkScaryGirl
11th May 2010, 23:40
Hei!:)
eh.... jeg lurte på noe... Åja, jeg lurte på om noen vet hvor det er gothic, punk o.s.v. butikker i Norge (jeg vet egentling ikke hva og kalle det -.-).
Jeg vet ikke om det er laget en slik tråd før. Hvis det er, har latskapen min oversett det.
Jeg vil helst vite i Møre og Romsdal, med tøft med resten av Norge å da ^-^

Håper dette ikke er satt feil. hvis det er, er det bare og flytte den.

eh..... åja.... selv om du ikke vet adressen til butikken går det greit med bare hvor det ca ligger hen.
Håper på svar og at det ikke begynner å snø mye igjen ^-^

EmoLolita
12th May 2010, 00:22
På arkaden i oslo har de en butikk som heter Bodymap, der selger de mye gohtic ;)

BlackSheep
12th May 2010, 20:59
Dragens hule har butikk i Sande, Vestfold og i Oslo. (dragenshule.no)
Darklands har i Kristiansand :3 (darklands.no)

DarkScaryGirl
12th May 2010, 23:11
Yay ^-^

men fortsatt langt vekk -.-'

Veleda
13th May 2010, 03:05
Ragnarok i Trondheim har mye fint (:

tsurine
13th May 2010, 13:27
Naugthy Shadows i drammen.

Kijo
5th June 2010, 02:29
Jeg har oversikt over alle alternativ butikker i Norge:P Jeg har kartlagt alle butikker etterhvert som de har startet opp i Norge siden jeg var 15. (er 22 nå).

Kan si med en gang at det ikke er skikkelig alternative butikker omkring i Møre&Romsdal. Det nærmeste du kommer er en musikkforetning i Ålesund som selger bandmerch og Vinbua på Stor Moa i Olsvika. Men de selger forsatt mest ting og lite klær. Litt kostymer, belter og smykker.

I Molde har jeg kun en butikk jeg synes er litt anneledes og det er en butikk som heter Bohem, der har de mange fine smykker.

De har en del butikker i Oslo, men jeg vil anbefale og heller bestille på nett ettersom at norske butikker i Oslo er svært overpriset for å overleve i markede.

DarkScaryGirl
5th June 2010, 04:00
jeg tror jeg heller vill dra til Praha å kjøpe der i gjen.....
-.-'
det er vanskelig med norge