PDA

View Full Version : Annonsering Forhåndssalget av billetter til Desucon er begynt!

Roar
30th April 2010, 16:59
Nå er forhåndssalget av billetter til Desucon 5 igang!

Tiden er endelig inne, og muligheten til å sikre seg en billett til Desucon er her. Billettene kan kjøpes på Outland-butikker over hele landet, og vil snart også være tilgjengelig på Outlands nettside.

Forhåndssalget gjelder kun for todagersbilletter. Prisen for disse er 200 kr, og det vil være betraktelig mye billigere å forhåndsbestille billetter framfor å kjøpe de under selve Desucon.

I tillegg har Outland en ekstra liten overraskelse til alle som forhåndskjøper billetter i mai. Denne måneden vil alle som kjøper billetter til Desucon også få 10% rabatt på eventuell manga de kjøper i tillegg. En super sjanse til å legge til noen nye bøker i samlingen. Husk at dette tilbudet kun gjelder ut mai, så ikke vent til siste liten.

De med forhåndskjøpt billett får tilgang til en egen kø med eget innslipp på selve Desucon, og denne køen vil naturlig nok ha raskere innslipp!

Husk at den forhåndskjøpte billetten du kjøper i en Outland-butikk kun er midlertidig. De som kjøper i butikken må bytte den inn i den virkelige billetten senere, når disse blir klare. For de som bestiller på nett vil få en kvittering og den ekte sendt i posten så snart de er klare. Inngang til Desucon er altså garantert, og du kan hente billetten hos Outland når som helst, omså på selve Desucon-dagen!

Til slutt vil vi minne om at billett til Versailles-konserten er ikke inkludert i Desucon-billetten, men kan kjøpes separat for de som er interessert i å få med seg et ordentlig japansk rockeband! Konserten arrangeres i samarbeid med Guren Promotion, og det er de som står for arrangering av konserten. Ved å kjøpe en billett til konserten, støtter du også Guren Promotions sitt arbeid, og hvem vet? Kanskje dette hjelper de å bringe flere japanske band til Norge i fremtiden!

Vi gleder oss til å se dere på Desucon 5!

Madz
30th April 2010, 17:25
Yey, her skal det kjøpes:D

CatgirlMe
30th April 2010, 18:43
Igjen med todagersregelen? :gonk: Så det er ikke mulig å bare forhåndskjøpe bilett for en dag, man er nødt til å kjøpe i døren?

...Og hva blir prisen for enkeltbilletter?

Roar
30th April 2010, 18:52
Igjen med todagersregelen? :gonk: Så det er ikke mulig å bare forhåndskjøpe bilett for en dag, man er nødt til å kjøpe i døren?

...Og hva blir prisen for enkeltbilletter?

Nei, det vil ikke være mulig å forhåndsbestille billetter for kun én dag, dessverre. Dette må gjøres i døren på selve Desucon.

Prisen for enkeltbilletter er enda ikke bestemt, men prisen vil sannsynligvis ligge mellom 120-140 kr. :)

Yuri
30th April 2010, 23:07
Håper dere er flinkere i år til å forklare hvilken kø som er for de med biletter og hvilken som er for di som ikke har biletter. x)

*Løper til Tr.heim Outland for å kjøpe biletter*

Roar
1st May 2010, 01:03
Håper dere er flinkere i år til å forklare hvilken kø som er for de med biletter og hvilken som er for di som ikke har biletter. x)

*Løper til Tr.heim Outland for å kjøpe biletter*

Køen i år skal revlusjoneres! Dere kommer til å bli overrasket, dere kommer til å bli imponert, og dere kommer til å slippe raskere inn enn noen gang før. :3

mari-chan
1st May 2010, 09:46
hvorfor får vi ikke lov og kjøpe for bare en dag?
etter min mening er ikke det noen revulosjon i det hele tatt, men et gigantisk tilbakeskritt. Dette er for det første en sykt uretferdig behandling av de som ikke har mulighet til og være med begge dagene, men skulle nå like vel likt og stå sammen med folka jeg drar med, og som jeg vet at skal være med begge dagene.
som sagt, ikke noen forbedring, men en ny, teit regel som ødelegge rmin opplevelse

Roar
1st May 2010, 10:00
etter min mening er ikke det noen revulosjon i det hele tatt, men et gigantisk tilbakeskritt. Dette er for det første en sykt uretferdig behandling av de som ikke har mulighet til og være med begge dagene, men skulle nå like vel likt og stå sammen med folka jeg drar med, og som jeg vet at skal være med begge dagene.
som sagt, ikke noen forbedring, men en ny, teit regel som ødelegge rmin opplevelse

Istedenfor å se på det som urettferdig behandling mot de som ikke kan være der begge dagene, velger vi å se på det som en ekstra bonus for de som faktisk kan og vil være der begge dagene. Derfor har vi laget dette tilbudet.

I tillegg har vi tro på at køen i år kommer til å gå veldig fort unna både for de som har forhåndsbestilt billetter og for de som kjøper på selve dagen, så sannsynligheten er stor for at du ikke må være veldig lenge borte fra eventuelle personer du drar sammen med som har forhåndskjøpt billetter.

Vi ønsker jo selvsagt at alle skal ha mulighet til å få med seg begge dagene på Desucon for å ikke gå glipp av noe, og det er derfor vi har kommet med dette tilbudet for å gjøre det enklere å delta på hele Desucon.

maruti
1st May 2010, 11:59
Nå synes jeg dette maset om todagersregelen har gått for langt. Hvis dere bare vil ha billett for en av dagene får dere dele utgiften med noen andre, så dere kan gå en dag hver. Så enkelt er det. Desucon prøver så godt de kan å gjøre ting enklere, bedre og kjappere, men for å få gjort det trenger de støtte, ikke klager på at billettsalget er teit og køen er teit og alt er teit.

Think outside the box, Phoenix!

AudunKun
1st May 2010, 12:15
Niiiice, Outland Østbanehallen på neste lørdag da!
*Hater 1. mai*

For det første, hvem vil kun gå en dag?
For det andre, det er 200 kr...
For det tredje, hør på Fiskekake, del med noen andre...
PROBLEM SOLVED!

mthows1
1st May 2010, 12:53
Jeg skulle ønske vi hadde Outland i Arendal. På nettsiden deres står det at billettene blir lagt ut for salg i slutten av mai <.<

Vadjro
1st May 2010, 14:19
okai la oss håpe de som har kjøpt billett denne gangen faktisk trenger å vise billeten sin denne gangen da...

Køen i år skal revlusjoneres! Dere kommer til å bli overrasket, dere kommer til å bli imponert, og dere kommer til å slippe raskere inn enn noen gang før. :3

i forhold til de timene sist gang skal det ikke mye til *host* >.> kanskje det går fortere siden det er sommer :P ja får vel kjøpe billett en gang i mai jeg da

p33r
1st May 2010, 23:48
i forhold til de timene sist gang skal det ikke mye til *host* >.> kanskje det går fortere siden det er sommer :P ja får vel kjøpe billett en gang i mai jeg da..

Kø tar vi seriøst! Hvis folk spør meg om det var en ting jeg var missfornøyd med på Desucon i fjor så svarer jeg at det var køen. Ikke bare har vi lagt hodene i bløtt for å løse problemet men det har vært ett gjennomgående tema for alle crews å gjøre det de kan for å minske køen.

Og vi lærer fort! Det er bare å se på Søndagen på Desucon som et eksempel, vi hadde allerde tatt mange grep for å få fortgang i køen.

Dessuten, om du liker kø kan jeg anbefale Uppcon! Flere av Desucon sine crewmedlemmer var der i år og man kunne kose seg med hele syv timer kø for få alle inn.

Mikrofiber
2nd May 2010, 01:25
Så. Kan man bestille sånn bilett nå fra nett å få sendt senere eller må man vente til de er klar?

mari-chan
2nd May 2010, 15:30
Niiiice, Outland Østbanehallen på neste lørdag da!
*Hater 1. mai*

For det første, hvem vil kun gå en dag?
For det andre, det er 200 kr...
For det tredje, hør på Fiskekake, del med noen andre...
PROBLEM SOLVED!

de som reiser bort i ferien? tro det eller ei, ikke alle holder seg hjemme i norge hele tida.

maruti
2nd May 2010, 17:29
de som reiser bort i ferien? tro det eller ei, ikke alle holder seg hjemme i norge hele tida.

Da får du finne noen andre som bare skal være på Desucon en dag, og dele utgiften av billettene med denne personen. At det skal være så vanskelig!

Lise4542
2nd May 2010, 18:53
Jeg skulle ønske vi hadde Outland i Arendal. På nettsiden deres står det at billettene blir lagt ut for salg i slutten av mai <.<

Hvor ser du dette? Jeg finner det ikke T_T

mthows1
2nd May 2010, 18:58
Hvor ser du dette? Jeg finner det ikke T_T

HER (http://www.outland.no/section.cfm?path=11,416)

Zaijin
3rd May 2010, 20:34
Uansett hvor lang køen blir vil den alltid være/ha vært raskere enn årets Uppcon i Sverige, der vi opplevde en kø som ikke ble borte før det hadde gått 7 timer og da var det også 500 folk mindre enn på desucon =3 jeg skulle også likt å nevne at det regnte den dagen og var kaldt @w@ køen kunne også gått to ganger rundt OKS XD

Sandra Carina
3rd May 2010, 22:35
Jeg er SÅ enig med Zaijin. Det var døds kaldt og veldig veldig veldig lang kø. Det desu gjør er en veldig fin ting og det gjør også at alt kan start mye fortere en før ^^ yay.

~~ Zaijin jeg tror den køen kunne gått 3 ganger rundt OKS.

Hanne
9th May 2010, 15:49
Ja, Outland i Arendal hadde vært så digg -.-
Stikker for å kjøpe biletter imorgen jeg >;D
Lenge leve Kristiansand og gamestop.. ;3
- Outland og desucon også naturligvis ;]

Amaye
9th May 2010, 18:55
Moahahaha!! Kjøpt billetter>: 3

Sarphire
10th May 2010, 00:58
Når jeg kommer hjem til Arendal, så MÅ jeg til Outland i Kristiansand for å kjøpe billetter :3