PDA

View Full Version : Manga Bleach 399 - Deicide (spoiler)

Japani
8th April 2010, 03:20
Her kan dere diskutere det nye kapittelet! Husk å ikke linke til ulovlig materiale.

kittypetro
8th April 2010, 12:03
Han åpnet øyet, han åpna øye..... wow dette var nice

Lang bankai på Gin da, selv om jeg nesten hadde forventa med noe mer enn bare ett ENDA lengre sverd

Archy
8th April 2010, 13:00
lengre å raskere sverd er jo egentlig ganske kjedelig iforhold til mange andre bankai

Amaye
8th April 2010, 13:16
YaY! Vi har sett han med åpne øyne faktisk!! *Stort øyeblikk*

Egentlig et litt kjedelig chapter.. Wow, han har et lengre sverd.. O0o0o..

Madara
9th April 2010, 09:04
lengre å raskere sverd er jo egentlig ganske kjedelig iforhold til mange andre bankai

enig, hva skal man med et 13 km langt sverd? 100 sverdlengder det skjønner jeg, men 13 km er alt for langt. Og for meg så virker det lite logisk å ha et så langt sverd, det hjelper egentlig ikke i det hele tatt..

Takan
10th April 2010, 01:46
Ja, vel, nå må vi huske at dette er Bleach da. Det er neppe kun lengden på sverdet som har fått en markant power-up.. Jeg velger å tro noe sånt som at han fortsatt greier å svinge sverdet like fort, og like kraftig, og for en evt motstander å ikke kunne føle seg trygg på en 13 km radius vil jeg si er ganske heftig. Dessuten har vel sikkert han også hollowfisert seg, på lik linje med Tousen, så tipper han har et ess i ermet..

tsurine
10th April 2010, 14:09
med en så lang bankai så kan han jo slå ut en hel arme med et slag.

Madara
10th April 2010, 16:08
og hvor ofte er det armeer som slåss i bleach? og det ser ut som om ichigo og gjengen kan fly

tsurine
10th April 2010, 20:42
og hvor ofte er det armeer som slåss i bleach? og det ser ut som om ichigo og gjengen kan fly

det er vel nærmere ikke eksisterende.

Ivor
10th April 2010, 22:32
Han har åpnet øynene før, mind.
Men ja, litt kjedelig kapittel, neste uke blir vel litt bedre.