PDA

View Full Version : PC Modern Warfare Online

Porphyra
6th March 2010, 22:00
Nå er jeg litt usikker på om jeg skal poste her eller på underholdningsdelen, men... det var noe Wow-greier på gang her så jeg, så da tar jeg sjansen xD

Jeg lurte rett og slett på om det var noen som spilte Modern Warfare online på Xbox? Jeg fikk en måned gratis i dag, og skulle gjerne ha prøvd meg mot andre enn kjæresten liksom. Jeg har kun spilt i en to-tre måneder, så det er bare å forberede seg på å vinne ;P

Hvis det er noen der ute som har Xbox Live, legg meg til: Rhaa Shiva.

Og skriv gjerne deres egne gamertags her, sånn at jeg vet hvem dere er ;)

~ Porphyra

Thormawk
7th March 2010, 00:11
Mitt gamertag er;

a bag of asians

Spiller når noen vil spille =)

Manji
7th March 2010, 00:48
Synd du spiller på feil konsoll:p Jeg vet hvertfall om en 3-4 stk her som spiller det på ps3;)

Porphyra
7th March 2010, 00:51
Synd du spiller på feil konsoll:p Jeg vet hvertfall om en 3-4 stk her som spiller det på ps3;)

Ja, typisk det da xD

Mita-chan
7th March 2010, 02:03

Jeg har det på ps3 :link:
Det burde vel de fleste vite snart, med tanke på at det omtrent er det eneste jeg snakker om. (og Zombier)

ps3 Ftw. :3 Rimer tilogmed!

Kimuri
7th March 2010, 02:14
ps3 her og - brukernavn: drbombay : )

Grethe B
7th March 2010, 16:10
vil skaffe det senere, men spiller eneren nå bare for å komme inn i systemet og lære å skyte siden jeg aldri har spillt ett direkte krigsspill før :) men jeg elsker det så langt!!

username: Grethe_B

PS. er PS3 bruker :)

Porphyra
7th March 2010, 18:24
vil skaffe det senere, men spiller eneren nå bare for å komme inn i systemet og lære å skyte siden jeg aldri har spillt ett direkte krigsspill før :) men jeg elsker det så langt!!

username: Grethe_B

PS. er PS3 bruker :)

Hadde aldri spilt det før jeg heller, før for et par måneder siden. Kjæresten min tvang meg til å prøve, og har dermed blitt helt hekta. Du burde virkelig skaffe MW2 også, det er bare helt sykt bra :D

Blah, at alle skulle være Ps3-spillere da. Seriøst ingen som spiller det på Xbox? D:

PeoplePerson
7th March 2010, 20:08
LooseMurderer her! 8D Endelig! Har lenge lengtet etter en lignende tråd ^^ Xbox spiller her altså XD

Porphyra
7th March 2010, 20:14
LooseMurderer her! 8D Endelig! Har lenge lengtet etter en lignende tråd ^^ Xbox spiller her altså XD

Juhu, på tide :D
Har akseptert deg som venn ^^ Akkurat nå er det kjæresten som spiller, men skal se om jeg får prøvd meg litt senere i dag ;)

moritvri
7th March 2010, 20:36
Spiller MTW2 på pc, slik skytere er ment å spilles! navnet er vel moritvri tenker jeg.

Manji
7th March 2010, 21:21
Btw: Psn nicket mitt er Lykkefe :3