PDA

View Full Version : Mange som har planer om Vampire Knight cosplay på desucon 5?

Cathedina
6th March 2010, 02:18
Jeg lurer på om det er mange som har tenkt å ha Vampire Knight cosplay på desucon, (jeg og 2 venner har planer om det, men skal etter planen ikke være noen av figurene i serien, bare "vanlig" elever) og om så, hva med å lage en stor gruppe og snakke sammen på forskudd. Hadde vært kos og morsomt om det kom flere Vampire Knight cosplayere sammen og var en gruppe litt nå og da, i stede for at vi kom en og en, eller to og to ^^

Ibelin
6th March 2010, 13:13
Hehe hadde jo vært kos ja :3 Men sikkert...veeeldig mange som skal være Yuki, hvertfall jeg. Men jeg skal være henne når hun har blitt vampyr (langt hår) før hun får night class uniform da

Cathedina
6th March 2010, 14:10
Det blir nok en del ja som skal være personene i serien ja, men det er jo bare morsomt det og ^w^ vet du omnoen fler som har planer om vampire knight cosplay?

Ibelin
6th March 2010, 14:24
Uhm, jeg så noen i den tråden om hva slags cosplay på neste desu/soracon, men jeg husker ikke hvem det var. Hvertfall 3 til som sa yuki but dunno. Også en som sa Zero

mari-chan
6th March 2010, 14:49
hvis jeg greier og få tak i en uniform er det definitivt fristende :3

Cathedina
6th March 2010, 15:52
Så bra ^w^ (det med å skaffe uniform først, så gjelder her og :flau: xD ) men jeg har funnet forde på en måte xD

Ibelin
6th March 2010, 15:56
haha, samme her, manlger bare selve uniformen x) skal mase på mamma så jeg kan bestille fra ebay i morra eller noe sånt da :3

Cathedina
6th March 2010, 21:50
Jeg vet ikke om jeg skal ha night class uniform eller day enda =s en av vennene mine har vi to andre bestemt at skal ha night alt, men jeg og venninna mi er ikke sikre enda xD

Cathedina
22nd April 2010, 18:15
Vi har nå bestilt fra mooncostume.com og skal være 4 night class elever med random historie xD

EmoLolita
9th May 2010, 23:33
Jeg har tenkt til å cosplaye Yuuki Cross, fra vampire knight :3

Jiraaiya
9th May 2010, 23:40
Jeg har lyst til å cosplaye Kaname, men er ikke helt sikker ennå.

iEatChibi
14th May 2010, 17:34
Skal nå cosplaye som Kaname eller bare en vanlig Night Class elev :D
Trenger en wig jeg 8D