PDA

View Full Version : Manga [Spoiler]Bleach chapter 393[/spoiler]

Amaye
26th February 2010, 01:56
SPOILER FOR KAPITTEL 393 AV BLEACH

Ser ut som det ligger tynt an for heltene nå..

Irriterende at Aizen ikke dreper noen fra SS-.-

Hva syntes folk om dette da?

echoo
28th February 2010, 03:10
Han har jo inndirekte drept hinamori og hitsugaya (hvis de ikke blir reviva) og jeg tror faktisk at granpa dør, (den nye gennerasjonen tar over)

Ellers ble jeg sykt overasket når det var hinamori som ble drept. kjønte at ikke aizen var drept. men trodde det bare var en slags klone. Son sett har bleach kommet seg litt opp fra grøfta. Men hvis ikke granpa dør er det vel rett ned i gjenn.

Elbil
28th February 2010, 05:35
Jeg tror at alle kommer til å dø og så kommer Orihime og redder dagen med S?ten Kisshun :3

echoo
28th February 2010, 20:30
da drreper jeg meg selv

Ivor
6th March 2010, 22:10
Jeg vedder nesen min på at Isshin kommer en eller annen plass i de nærmeste kappitlene og gjør noe stort.

maruti
6th March 2010, 22:14
[QUOTE=Amaye;245017]
Irriterende at Aizen ikke dreper noen fra SS-.-/QUOTE]

Hahahaha! Aizen kjemper mot Schutzstaffel!

...Dette er hva som skjer når man har prosjekt om Nazisme på skolen.

Amaye
7th March 2010, 00:56
[QUOTE=Amaye;245017]
Irriterende at Aizen ikke dreper noen fra SS-.-/QUOTE]

Hahahaha! Aizen kjemper mot Schutzstaffel!

...Dette er hva som skjer når man har prosjekt om Nazisme på skolen.

SS er forkortelsen for Soul Society... Men hadde vært awesome om Aizen hadde gjort det ja:3

Isshin kommer nok... Og Urahara..*Håper å se bankai til Urahara*

Diva
7th March 2010, 21:49
Yoruichi redder dagen!!! :D

Neida, men jeg satt og hylte i ekstase da Shinji og gjengen kom!!! :D

izznoogood
11th March 2010, 16:14
Vel til å med Shinji måtte bite i det sure eple, selv om zanpaktoen hans er sweet, så Aizen for godamn rask til å tilpasse seg :P Aizen AKA oneshot shinigami ;O

SS er forkortelsen for Soul Society... Men hadde vært awesome om Aizen hadde gjort det ja:3

Isshin kommer nok... Og Urahara..*Håper å se bankai til Urahara*

Jeg tenker vi kommer bare til se han noen par paneler sammen med Urahara og Yoruchi, men ikke at vi får se han sloss. Vi skal ha en bakgrunns historie på han først, mulig vi får se noe mer av hva han kan da. Og endelig få vite hvor han tilhører tidligere SS.