PDA

View Full Version : Playstation Digimon World I?

~Invention~
26th January 2010, 12:39
Digimon world I er et spill jeg spillte på playstation I og II [Spiller enda, når jeg har tid xD]
http://www.calshop.biz/gol_2005-2006/immagini/Psx/FICHE%20D/COVERS/Digimon_World_Pal.jpg
Det er et ganske awesome, jeg ljuger. Et sykt awesome spill.
Jeg spilte det masse da jeg var mindre og jeg elsker det.
Du finner plottet og om selve spillet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Digimon_World#Plot :3
http://ui09.gamefaqs.com/968/gfs_47308_2_1.jpg
€Har du hørt om det?
€Har du spilt det?
€Har du rundet det? ^^
http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/4/913684/digimon_screen002.jpg
Kan slenge inn eventuelle 'hjelpe' greier til spillet om noen spiller det nå, da n.n
Uansett anbefaller jeg dette spillet på det sterkeste :3
~~

Mirashi
26th January 2010, 13:24
Åh, det spillet har jeg lett etter lenge! Jeg må finne et sted. D: Har aldri klart å runne det, men synes det er flott. <3

Lise4542
26th January 2010, 15:39
Det er bare et par måneder siden jeg spilte det sist x)

Brukte å spille det hos en venn en del, da jeg var mindre. Fant det igjen i fjor vår, og begynte å spille det igjen. Kom meg forbi fossen, men ikke lengre enn det. Fikk liksom aldri tid til å spille mer... før jeg fant Digimon 3 xD

ivaz
26th January 2010, 19:28
spilte det når jeg var liten xD men kom aldrig noe serlig langt. ble alltid til en sånn bærsjedigimon og de få gangene jeg ble noe ok ble jeg bærsj senere:(

Exirias
26th January 2010, 23:28
Ah dette er nostalgia! :D Spillte det utrolig mye når jeg fikk det som kid. Runna det aldri, men.
Husker siste jeg fikk med til byen var Garurumon oppe i Freezeland.
Første gangene slet jeg og med at Digimonen min bare utviklet seg til Numemon. Det var ræv helt til jeg fant ut hvordan jeg kunne utvikle han. 8D

Siste gang jeg spillte det var for ca 2 år siden da jeg så første sesongen av Digimon på japansk. =P Det står fortsatt borte på spillhylla mi. Huhu.

Felisaur
26th January 2010, 23:37
Spilte det sist for maaange år siden, men irriterte meg alltid over at digimonen alltid endte opp med å bli den stinkende kladden. Var litt irriterende at de ble til sånne stygge greier hele tiden x) Skjønte meg egentlig aldri på det spillet x)

~Invention~
28th January 2010, 22:57
ja, jeg å! Jeg ble bare dritglad da jeg fikk Phoenixmon en gang n.n

Thyee
3rd February 2010, 18:39
Husker det spillet der fra når jeg var liten! :D Spilte det så mye! Kjempe kult spill ;) Er det enda mulig å få kjøpt det? :O

Insayne
8th April 2010, 14:40
yay, spilte det forrige uke! genialt spill!

@Thyee: tror ikke man får kjøpt det noen steder idag, men det er nedlastbart til pc.

Raimy
22nd May 2010, 23:09
Jeg sto fast skikkelig mye når jeg var liten, men nå har jeg kommet til der man slå megadramon eller hva den røde havormen men gullhorn i freezeland heter.
Jeg står bom fast der :(
Klarer ikke å avle opp sterke nok digimon, de dør hele tiden helt som plutselig D: sikkert av overanstrengelse fordi jeg trener de hele tiden :P

Lise4542
23rd May 2010, 00:46
Jeg sto fast skikkelig mye når jeg var liten, men nå har jeg kommet til der man slå megadramon eller hva den røde havormen men gullhorn i freezeland heter.
Klarer ikke å avle opp sterke nok digimon, de dør hele tiden helt som plutselig D: sikkert av overanstrengelse fordi jeg trener de hele tiden :P

De dør også når en viss tid har gått. For eksempel, en digimon på Garurumon`s digimeringsnivå, vil dø etter ca 15 - 20 dager på spillet og neste nivå vil kunne leve enda lengre. Man kan få dem til å leve lengre enn det med å mate dem med spesielle fisker eller items. Med fiskene er det et sjansespill, noen ganger blir digimonen din veldig syk av den.

Jiraaiya
23rd May 2010, 23:47
Haha :) Spilte det en del da jeg var liten, men skjønte ikke helt pointet. Så blei bare den stinkende kladden som oftest -.-

~Invention~
25th May 2010, 12:15

Skaff deg en numemon og dra til toy town og ta på han bamsekostymet. Så har du en ultimat digimon. Trur han heter Teddymon elns.
^^
http://www.bobjjj.com/dani/Teddymon2.gif

Raimy
25th May 2010, 17:23
Problemet er at jeg står fast i freezeland -.-'

Zaijin
25th May 2010, 17:25
jeg husker jeg pleide å spille det her non-stop, men ble stoppa da jeg prøvde å vinne i toy-town(?) og at sterkeste digimon jeg noen gang hadde hatt, megadramon døde av seg selv, en stund etter det... centaurmon fikk jeg alltid og det irriterte meg fordi jeg ville ha greymon, som jeg greide å få til byen men ikke fikk selv =3 ville vært kult å spille igjen... men aner ikke hvor i historien jeg er o.o

alek12
8th June 2010, 16:21
er det noen av dere som har digimon world 3 jeg gir hva som helst for et digimon world 3 som funker

~Invention~
1st August 2010, 19:00
er det noen av dere som har digimon world 3 jeg gir hva som helst for et digimon world 3 som funker
Broren min bestillte en digimon 3 fra usa. Det funker ikke. Trur du MÅ kjøpe det i norge, men du finner det ikke i norge, for systemet er hemma.

Insayne
1st August 2010, 21:21

last ned en emulator. spilte alle spillene nylig :3

Lunamoony
1st August 2010, 23:28
Har dette spillet! :D MEn jeg har ikke spilt det på lenge, jeg kom aldri særlig langt, sto fast og fikk bare den stygge digimonnen :(

inuyashafan
6th August 2010, 19:50
jeg har det spille men det er så vanskelig å få runnet det.

inuyashafan
6th August 2010, 20:48
jeg har flere ps1 digimon spill,jeg har den aller 1 digimon spille digimon world,digimon rumble arena,og et spill som du kan som dna digimere med andre digimon som kom ut i 2003 + andre digimon spill til andre maskiner

CrimsonDawn
19th August 2010, 19:04
Ohohohohhh, Elsker spillet <33
Husker jeg lette overalt etter spiler og endelig fant det i Sverige eller noe, og siden da spilte jeg dt hele tiden, spiler det fortsatt avogtil, fikk aldri rundet det, for jeg ble stuck etter at Airdramon slo meg. D8 Men det var fortsatt et kjempebra spill, en av mine alltime favoritter. =D

Crystal
29th August 2010, 21:13
Aww,ett av mine favorittspill dette,mener og huske at jeg kom ganske langt inn i spillet før jeg plutselig glemte det helt bort...
Men jeg har det enda i samlingen min og vil definitivt fortsette på det til jeg har rundet det,når jeg bare får tid en gang.
Tror jeg kjøpte det i en leketøysbutikk,på salg,da de var begynt og selge ut alle PS1 spillene de hadde :/