PDA

View Full Version : Anime Innocent Venus?

~Invention~
20th December 2009, 23:14
Er det bare jeg som har sett Innocent Venus?
~~
Innocent Venus er en anime som har kommet til 13 episoder.
Karakterer:
€Sana ofc. Som alle skal ha tak i.
€Jin omnomnomnom. Passer på Sana. Snakker veldig mye.
€Jo. *nosebleed* Virker ikke som om han bryr seg så mye om Sana.
€Gora. omg. Han er _kjempe slitsom. På en morsom måte, lol. Han minner bittelitt om Naruto. Type theyre pain is our enterteinment.
€Logos/Phantoms - ''badguys''
€Levinas - Den andre organisjasjonen som blir dominert av Logos.
Plot:
Etter at verdens befolkning og økonomi er ødelagt av samtidige hyper-orkaner[verden ligger under is], rømmer folk fra nasjoner og holder til der det er mulighet for det. En eliteklasse kalt logos , kontrollerer spesielle soner i landet som har det meste av rikdom og ressurser. Logos utøver kontroll over Levinas, laveste klasse som sliter dag til dag for å holde seg i live. Levinas er begrenset fra å komme inn i spesielle soner, slik at spenningen skaper en motstandsgruppe som kjemper tilbake mot Logos.

Med slagordet "A Near Future Late-Shogunate Action Animation" trekker fortellingen analogier med 19th Century Japan på slutten av Tokugawa shogunatet perioden like før Boshin krigen.

Jo og Jin flykter fra Phantom, en elite militær gruppe som brukes til å styre Levinas. Når de fluktet, tok de en ung jente som heter Sana med dem. Serien følger dem mens de arbeider for å unngå å bli fanget av Phantom og regulære militære styrkene til Logos.

Likte selve serien. Gangske awesome. Elsker når det spruter blod.
Likte ikke slutten helt, tho. Det MÅTTE jo være en åpen slutt, men still ._.
Er det fler? Jeg hører aldri om folk som har sett det :C
Svar meg.
:sorcerer:

Twilight89
20th December 2009, 23:41
har sett den jeg også^^ men det er lenge siden...

~Invention~
21st December 2009, 09:19
Aww, så jeg er ikke alene :'D

Amaye
21st December 2009, 12:54
Denne fikk jeg lyst til å see:3

~Invention~
21st December 2009, 13:09
Gjør det, den er relativt bra n.n Ganske awesome egentlig x'D Folk sloss med pistoler og japanske krigsroboter. Og det spruter blod! Det er SÅ awesome :'D Si ifra når du har sett den og om hva du syns osv :3