PDA

View Full Version : WoW TCG Booster Packs

Sharingan
12th December 2009, 18:38
Som den geeken jeg er så samler på merksnodige og sjeldne items i World Of Warcraft, det er nå vidt kjent at disse skaffes i Booster Packsene som dere så hendig selger.

Jeg lurer derfor på om det er mulig å bestille inn/holde av Booster Packs i disse seriene:

Servants of The Betrayer
Heroes Of Azeroth
Drums Of War
Scourgewar

Akkurat nå er Servants of The Betrayer det jeg er ute etter, ikke at jeg vet hvor mange booster packs dere kjøper inn per gang, men setter veldig stor pris på om dere kunne holde av et antall av disse =)

Dosu-kun
13th December 2009, 01:31
jeg er på outland ganske ofte, og jeg mener at de har alle de forskjellige boosterne inne (bortsett fra fires of outland). om ikke de ligger ute på disken blandt de andre kortene, har de det sikkert på bakrommet. er bare å spørre de som jobber der om de har det. ;)

Jeg spiller wow-tcg, så hvis det er noen spesifikke kort du er ute etter så pm meg hvilke kort det er :P har ganske mange kort.

Sharingan
13th December 2009, 01:58
jeg er på outland ganske ofte, og jeg mener at de har alle de forskjellige boosterne inne (bortsett fra fires of outland). om ikke de ligger ute på disken blandt de andre kortene, har de det sikkert på bakrommet. er bare å spørre de som jobber der om de har det. ;)

Jeg spiller wow-tcg, så hvis det er noen spesifikke kort du er ute etter så pm meg hvilke kort det er :P har ganske mange kort.

Jeg er spesifikt ute etter lootcards, og _veldig_ interessert i mountcards. Det er dermed ikke sagt at jeg KUN er ute etter mounts, men det avhenger helt av hvilket kort det er snakk om :p . Send meg PM om du skulle ha noe slikt til overs.

Jeg og Dosu kan desverre ikke komme til enighet da det er "strid om interesser" so to speak :p Så jeg er fortsatt interessert i at dere på Østbanehallen holder av et antall booster packs. Gjerne Servants of the betrayer per nå.

Ukusoberu
22nd January 2010, 15:42
Dosu-kun er så og si dommeren vår i wow tcg, så refererer til han når det gjelder generelle wow tcg spørsmål, siden han har mer peiling enn meg.

Uansett, når det gjelder loot cards så er disse veldig sjeldne. Dvs. sjangsen for å få ett er en i hvert tredje display. Ett display er på 24 boostere, og en booster koster, per i dag, 45 kroner og inneholder 15-19 kort. Det er kun 2 serier som inneholder mounts, det er spectral tiger og rocket mounten. Spectral tiger får man kun i fires of outland, men denne serien er utsolgt hos den amerikanske produsenten (ude) fordi alle ville ha den for mounten. Consumable loot cards er mindre sjeldne da, og man får vel en i ca hvert display, men disse er gjerne mindre interessante.

Vi holder ikke av boostere, vi har som oftest inne ett display eller mer av hver serie som er tilgjengelig, og vi holder ikke av.

Sharingan
22nd January 2010, 15:56
Takk for svar. Så det vil med andre ord også bety at jeg ikke kan prebetale for et display slik at dere kan bestille inn?

Ukusoberu
22nd January 2010, 16:44
Akkurat nå er vi tomme for servant of the betrayers, men regner med å få det med neste sending fra den leverandøren, og da har vi vanligvis ett eller flere display av det inne. Jeg kan gi en beskjed til kortannsvarlig at han skal bestille ett ekstra display av det, men jeg tar ikke noe betaling på forhånd i tilfelle leverandøren er tom, eller noe går galt med sendingen.

Sharingan
22nd January 2010, 19:16
That sounds like a deal!

Dosu-kun
5th February 2010, 13:58
mounts så langt:
spectral tiger. Fires of outland. i én av 484 boostere.

Riding turtle. Heroes of azeroth. i én av 484 boostere.

X-51 Nether-Rocket/X-51 Nether-Rocket X-TREME. Servants of the betrayer. i én av 363 boostere.

Battle bear/Big Battle bear. Drums of war. i én av 363 boostere.

Magic Rooster Egg. Fields of Honor. i én av 363 boostere.

dette er da mountene så langt som man kan få via kortspillet. om du vil vite mer om Loot kort og "sjansen" for å få tak i dem, så kan du se på denne linken. http://www.wowtcgdb.com/loot.aspx her har de approx sjansen for loot. også liste over alle kortene som har kommet siden det startet for de som er intresserte.