PDA

View Full Version : Manga Spoilers for kapitel 381

kittypetro
5th November 2009, 20:40
OK Bleach er tidlig ute denne uka

Må si at jeg så denne komme, en lang vei! Siden Ichigo aldri har sett Aizen er han den eneste som kan slå Aizen, go figure!

Vell uansett, Byakuya og Mayuri hater å inrømme det men de liker gutten og stoler på ham og Kenpachi slår seg selv løs i kampen sin, samme gamle der egentlig

Så hva synes folk?

Amaye
5th November 2009, 22:01
Lol...Kenpachi så innmari liten ut da han løp oppover armen til..Kjempen jeg ikke husker navnet på-_-"

Hadde egentlig håpet det ville være Urahara som skulle banke Aizen, men hey, Ichi-onii-sama er jo hovedpersonen såh... Det er vel ganske fint sånn synes jeg:3
Bedre at det er han enn noen andre^^,

Madara
6th November 2009, 02:24
Blir artig å se hvilken strategi Ichigo kommer til å bruke mot aizen. Aizen vet sikkert at ichigo ikke har sett hans shikai, men jeg lurer på hvordan ichigo har tenkt å ikke se på hans shikai og fortsatt slåss? Ichigo har også problemer med sin hollow form, så det kommer til å bli interessant framover.

Kenpachi kommer til å kutte 0 espada til biter, han er allerede godt i gang og det ser ikke ut som Yami (eller hva han heter ) har så mye å stille opp med

Takan
6th November 2009, 02:26
Lol...Kenpachi så innmari liten ut da han løp oppover armen til..Kjempen jeg ikke husker navnet på-_-"

Hadde egentlig håpet det ville være Urahara som skulle banke Aizen, men hey, Ichi-onii-sama er jo hovedpersonen såh... Det er vel ganske fint sånn synes jeg:3
Bedre at det er han enn noen andre^^,

Jeg setter en liten knapp på at Urahara og evt. Tousen hjelper til med å ta Aizen.. Tousen har jo heller aldri sett Aizen sin shikai.. Mulig han endrer syn på ting (:

kittypetro
6th November 2009, 11:52
lol endrer syn, blind man... haha

Tja hvem hvet, mest sannsynligvis gjør han det han alltid gjør, bruker Getsuga tensho, går hollow maske og bankai, er nær ved å dø og får superkrefter, det har funka for han før

Amaye
6th November 2009, 18:56
Men nå ser det jo ut til at han ikke KAN gå inn i hollow form!!!
Men tror ikke Tousen skifter side...*Ikke like han>_<*

Karzeth
6th November 2009, 19:08
Tja hvem hvet, mest sannsynligvis gjør han det han alltid gjør, bruker Getsuga tensho, går hollow maske og bankai, er nær ved å dø og får superkrefter, det har funka for han før

this!:8D:

Takashi
6th November 2009, 20:08
Hvis noen skal skifte side her, så håper jeg på Gin.
Har nå brukt LANG tid på å finne tilbake til riktig kapittel, på riktig side, men fant til slutt hvorfor jeg håper på Gin :D

Som dere ser er det fra kap 178, altså LENGE SIDEN!!

http://dwimg.com/files/b2v79z1zgk01hqqe0mk0.jpg
Søt~ <3 Tror akkurat det der er grunnen til at jeg liker Gin.. x3

archer hates you
13th November 2009, 04:00
Enig, jeg elsker Gin også, på grunn av Rangiku.

Og jeg er dumt, forresten. Jeg forsømte å se dette komme. Da jeg leste det gispet jeg. Ikke fordi jeg var forbauset, nei. Fordi jeg har vært dumt denne hele tida.

Selv om han kunne har skrevet det tidligere. En historie av femti kapitler i to hundre.