PDA

View Full Version : Holde av manga?

Uibeke
21st October 2009, 11:52
Heihei :3
Lurte på om det er noen mulighet for at noen av dere på Outland kunne holde av DN Angel nummer 4 og 5 til meg? ^^
Fant ingen av de når jeg var innom Outland i helga.

Takktakk :3
Denne tråden kan forresten brukes av andre, så slipper det å bli oppretta hundre "holde av" manga-tråder. x3

Ukusoberu
21st October 2009, 18:35
Jeg solgte vel det jeg hadde av dnangel i helgen ja. Jeg tror det er noen nummer av denne serien jeg sliter med å få tak i, men det skal jeg få sjekket neste gange jeg er på jobb.

Uibeke
21st October 2009, 21:55
Jeg solgte vel det jeg hadde av dnangel i helgen ja. Jeg tror det er noen nummer av denne serien jeg sliter med å få tak i, men det skal jeg få sjekket neste gange jeg er på jobb.

Ja, jeg har merka det xP Har stortsett alltid vært tomt for DN Angel de gangene jeg har vært innom Outland Østbanehallen.

Domõ, domõ :3

Ukusoberu
16th November 2009, 19:09
Jeg sjekket, og alt mellom 4-11 er ute av trykk og får jeg ikke inn igjen før viz trykker opp mer. Beklager. =/

Uibeke
17th November 2009, 10:05
Aff ><.. Men er det mulig å holde av de når Viz en eller annen gang bestemmer seg for å trykke opp mer?
Takk for at du sjekka, btw ^^

Ukusoberu
22nd January 2010, 14:28
Den tittelen har vert ute av trykk i noen år nå, og jeg har ikke noen bestillingslister som varer så lenge. Du får bare titte innom en gang i halvåret og se. =(