PDA

View Full Version : Feedback til Medic

Sandra Carina
19th October 2009, 23:56
Nå er Desucon overstått og takk for en helg med mye gøy. Vi i Medic crew vil gjerne ha feedback over hva dere synes om vår jobb under Desucon 09. sånn vi kan se hva vi må bli bedre på! Vi tar i mot både positiv og negativ feedback med åpne armer!
Hilsen
Alle oss i Medic crew

miyako-brownie
20th October 2009, 00:40
Jeg synes dere har vært flinke i år og stått masse på. fant menge slitene medic, men som fortsatt styra litt rundt.
Dere passet på de fleste og var på et godt synelig sted igjen.

Shookiemonster
20th October 2009, 02:39
Jeg er også veldig fornøyd med MC's innsats. De patruljerte rundt om for å finne folk som trengte medic hjelp så og si over hele senteret, til og med på toalettet! Tommel'n opp for innsatsen! Var dog en periode hvor det var litt usynlighet å spore, men men... sånt skjer. :kul:

Darkfrog
20th October 2009, 03:28
Medics var flinke! De kom bort til standen vår og minte oss på å spise og drikke osv. Så var det søte medic kostymer!

Zaijin
20th October 2009, 18:44
dere sto på og var flinke ^^ be proud ^w^

Madz
20th October 2009, 18:54
Veldig bra jobba :) Ble mint på i jevne mellomrom å drikke og spise. Thumbs up^^

Mikari
20th October 2009, 20:02
Medic var kjempeflinke, men burde kanskje passe litt på seg selv også? xD
I hvert fall du Sandra, du så jo kjempesliten ut ^^'

Saber
20th October 2009, 20:55
Dere gjorde en fantastisk jobb...
g beklager nok en gang for at gruppa mi fikk dere til å gå i panikk i hvertfall to ganger :P

stjarni__
20th October 2009, 22:57
Jeg syns dere gjorde en utrolig bra jobb, etter hva jeg har erfart og hørt! ^^
Ble oppfordret til å ta drikke mange ganger, og har sett at de som hadde store, varme kostymer fikk hjelp til å avkjøle seg litt med vifting : )
Keep up the good work! *thumbs up*

CptCalico
22nd October 2009, 14:49
Hjertet mitt blødde for den stakkars medic'en som gikk opp og ned auditoriet med vann til oss bak scenen under cosplay konkurransen, igjen og igjen med to pappkrus i gangen...

Silli-zicuni
22nd October 2009, 17:15
Medic Crew i år var kjempeflinke!!! Jeg ble mint på å drikke og spise med jevne mellomrom, ble spurt om hvordan det stod til, og jeg så medics godt spredt utover hele senteret til omtrent alle tider. Så fikk jeg noen velgjørende Ricola-drops på medic-standen på dag 2 <3 Da var jeg veldig glad! Alt i alt synes jeg medic har all grunn til å være fornøyde med seg selv! FLINKE JENTER (og gutt X3)!!! Fine var dere også ^w^

Chiyo
22nd October 2009, 19:54
Er jeg alene om å synes at alle medic'sene var ekstremt SØTE? <3 (>w<)/

Jeg digget søster Joy-konseptet deres! Det gjorde at dere var lette å få øye på, og passet fint inn på et arrangement som Desucon :D
Dere var også kjempeflinke til å komme med vann, og mat til folk som glemmer å spise X3 (i hvertfall ikke meg :ikkemeg: XD)

Amaye
24th October 2009, 14:29
Dere var alle utrolig søte og jeg ble kjempeglad da dere spurte forskjellige om hvordan det gikk:3 Ble minnet på flere ganger om å drikke og så flere medic gikk rundt med pappkrus til cosplayerne:3 Dere gjorde en utrolig bra jobb!!!