PDA

View Full Version : Manga Naruto Chapter 467 (SPOILER)

midnight_walker
10th October 2009, 13:30
Jaja!

Madara's store plan
Jubi
4th Ninja War

Mye interessant informasjon i dette kapittelet...

Personlig liker jeg utviklinga, unntatt Madara's plan om å prosjektere Tsukuyomi på månen og kaste en genjutsu på hele kloden :ermm:

Diskuter!

Kake
10th October 2009, 13:51
Kan bli spennende dette. Jeg likte planen til Madara. Men hvordan de skal få jubi ned fra månen lurer jeg på.

Og nå kommer Naruto og blir lederen for revolusjonen eller noe? ^_^

Sarutobi-Sasuke
10th October 2009, 15:33
ble litt skuffa, synes planen hørtes skikkelig dum ut. dessuten ser jeg ikke helt hvorfor han absolutt skal dele planen sin med alle kagene og starte den 4 ninja krigen.. var litt kult at det viste seg at madara ikke er noe særlig tess etter kampen mot shodaime. forklarer en hel del

paranoidparrot
10th October 2009, 19:25
planen til Madara virker litt søkt.. eller kanskje teit er ordet.

jeg må gjøre DETTE (alle roper: "you're a madman!!!")
for å kunne gjøre DETTE (alle roper: "you're a madman!!!")
for SÅ å kunne gjøre DETTE!!! (alle roper: "you're a madman!!!")
OG TIL SLUTT DETTE!!!!!!!

blir tøft med krig da ^^

Nadruto
10th October 2009, 19:58
Jeg synes planen var bra, og det er jo helt klart hvorfor Madara følte han måtte forklare det hele for kagene. Han hadde jo egentlig tenkt å ta dem til fange slik at det skulle gå glatt, men når ikke det gikk som han ville, var plan B å få dem til å gå med på det. Dette hadde han ikke klart uten å fortelle dem det hele. Og nå som kagene har sagt nei, må han gå over til plan C, nemlig åpen krig.

Genialt kapittel, genial plan, og jeg ser for meg at den fjerde ninjakrigen tar av! Bra Kishimoto!

Jack Pyro
21st October 2009, 20:29
Gleder meg til i morra da neste kapittel kommer ut ^^