PDA

View Full Version : Har noen en sort parykk?

EvilDennis
9th October 2009, 00:04
Vell jeg var egentlig ganske dum. Jeg bestilte meg sharingan linser. Disse MÅ bare brukes og derfor må jeg cosplaye Itachi den 18.

Mitt problem er. Jeg har for kort hår. og jeg orker heller ikke å farge det sort igjen rett etter jeg har bleket luggen og greier xD

Er det noen som har en sort itachi lignende parykk å låne bort?:3

TAKK til alle som svarer/hjelper til <33:flau:

kittypetro
9th October 2009, 10:00
har ikke parykk, men det nærmer seg halloween, så hvis du går innom Nille eller noe så solgte de hvertfall i fjor bokser med hårspray som hadde farge, de funker bra og går ut etter 1 vask

EvilDennis
9th October 2009, 13:56
Da setter jeg det som ett sistevalg. Jeg har desverre for kort hår nå. Dumme meg som klipte det!

Kanskje de får inn noen sorteparykker på noen lekebutikker og sånn også? som går ann å klippe litt i (A)

missi-chan
9th October 2009, 14:10
De har parykk hos Nille også. De er svarte med grønne eller røde striper, men du kan lett klippe stripene vekk. De koster bare 50 kr.

Red
9th October 2009, 15:10
Kommer an på når du kommer til Oslo, så kan du stikke innom Standard. De har massevis av gode parykker der.

Amaye
9th October 2009, 16:41
Jeg har en svart parykk, men tror ikke den er sååå himla mye lenger enn håret ditt..*Vet desverre ikke hvor lang Itachi's hårlengde er..*

EvilDennis
10th October 2009, 00:30
Jeg skal sjekke Nille. Vet ikke om jeg orker å bruke så mye penger på en parykk som jeg nesten ikke kommer til å bruke:)

Kelloggs
10th October 2009, 01:41
Hei jeg har en svart parykk som du kan låne, hvis det Itachi fra Naruto du mener så skulle vel denne gå, passe lengde til den og det. hvis du vil kan jeg få ordnet et bilde av for å vite hva du synes.

EvilDennis
10th October 2009, 01:59
HELT SUPERT :D
Bildet hadde funket bra ^^
du kan egentlig bare sende det på en epost eller noe til: evil.dennis@hotmail.com

Kelloggs
10th October 2009, 02:19
sendt deg en email nå.

EvilDennis
10th October 2009, 09:12
Ser ut som en parykk jeg kan bruke.
Er det mulighet for å kunne låne den? :3
Vil få bruk for den dag 2.

Kelloggs
10th October 2009, 15:05
jada så lenge jeg får den tilbake igjen så går det greit det.

EvilDennis
10th October 2009, 19:30
Selvfølgelig skal du det^^ jeg kan sende den i posten eller noe?