PDA

View Full Version : Spørsmål, desu-billetter

Ami-chan
25th September 2009, 10:39
Hei ^^
Er det mulighet for å bestille desucon billettene online og hente de i butikken deres på østbanehallen? Hvis jeg skal få de tilsendt i posten blir det jo en del i frakt og da er det ikke sikkert det er noe billigere å kjøpe de på forhånd... =/ og nå skal jeg en tur til Oslo den 10. okt. så da hadde det vært lettere å bare henta de da.
Men hvis dere er sikre på at dere ikke går tom for billetter før den 10. er det selvfølgelig ikke noe problem å kjøpe de da =P

Ukusoberu
5th October 2009, 19:40
Vi har veldig mange biletter, så jeg regner med det går greit å vente til dagen, men da koster de litt mer per stykk. Man kan også bestille det på nettbutikken og få det hentet i butikken. Jeg er litt usikker på hvordan man gjør det, men du kan altids legge inn en beskjed her: http://www.outland.no/contact.cfm?path=6 på spørsmål om nettbutikk/bestillinger. Da vil en av lagergutta forklare hvordan det fikses. Så sender de en mail til meg som sier at jeg skal legge dem av. :)

Neko-mimi
7th October 2009, 08:18
ville det vært mulig å kjøpte biletter på nettet, og hente dem på østbanehallen morgenen den 17.oktober før Desucon begynner ?

Ukusoberu
10th October 2009, 15:00
Jeg tror det burde gå bra, igjen så send en mail til lageret og spør for sikkerhetsskyld.

Neko-mimi
11th October 2009, 16:25
greit da har jeg bestilt billet til lørdagen :)

Men angående porto? jeg sa at jeg hentet den i butikken, men alikevel betalte jeg 60 kr i porto. Hvordan vil jeg få disse pengene tilbake? :)

Ukusoberu
11th October 2009, 18:12
Litt usikker, men du vil uansett få de pengene tilbake når du henter billettene. Du skal slippe å betale porto når du henter dem her. :x

Neko-mimi
11th October 2009, 18:41
hehe det er greit ^^
lurte på om de kom inn på konto eller om jeg fikk penger tilbake når jeg hentet dem :)