PDA

View Full Version : Star wars outfit/cosplay

retrolord
23rd September 2009, 20:48
:nei:vel som en sci fi freak har jeg alltid lyst på¨en storm trooper outfit.
star wars var det første jeg så av sci fi og har bare hatt gode minner av det.
tenkte jo å kjøpe å nett, men koster vel en god del for en som linger og holder. har de kravene jeg stiller som en SW fan.
så fant jeg ut at Nordicgarrison kommer til desucon, og hvor fett er det!!!! :) :)
jeg tittet på nettsiden og fant massse bilder, og der sto det tips på hvordan man kan lage en drakt. tittet også på youtube og google.

så jeg tenkte å lage en clonetrooper drakt, tegnet et en liten skisse på de ulike delene og hvordan de skal være, og tilbehør da :)
hvis det er noen som har noe tips eller deler ganske samme gleden som meg, så kan vi jo hjelpe hverandre

Madz
23rd September 2009, 21:51
Har nok ingen tips å gi deg, men vil bare ønske deg lykke til! Clone trooperne er i min mening kulere en Stormtrooperne, så dette blir bra ^^

retrolord
23rd September 2009, 22:55
takk takk :)
jeg liker de fargene skildringene som er på clone trooper.
tenkte å lage våpen av ispor eller finne noe hardt skum.
brodren er rørlegger, så får noe materiel derifra håper jeg.
kommer å ta en stund å bli ferdig, men vill prøve.

Fredrik Urashima
25th September 2009, 21:14
Jeg ville tatt kontakt med Membership liason, TC-2501 (han har også en Clonetrooper), eller den norske kontaktpersonen, TK-3444, på denne siden http://www.nordicgarrison.net/info_contact.html
Jeg personlig ville gå for en av de superkule Stormtrooperne (sier vel det bare fordi jeg har en selv :P)