PDA

View Full Version : Fan Art Stand

Zagabatsuu
16th September 2009, 15:27
Ja. Nå har det seg sånn at jeg er så heldig å få lov av min kjære foreldre til å ha stand på ikke denne Desu'en, men neste! Altså Desu 5.

Jeg hadde i hvertfall tenkt til å ha iallefall en Miku-Miku der, og Full Moon wo Sagashite, Kamikaze Kaito Jeanne, Death Note, Kanskje Bleach og Naruto.
Jeg er ikke helt sikker på Bleachen og Naruto, da. Siden Jeg ikke er så grusommelig god på å tegne dem.

Ser også at Kurohitsuji er poppis, men er det så veldig lurt å tegne dem i tilfelle noen begynner å bable vilt og uhemmet om dem når de ser den på standen min? Jeg burde kanskje kunne litt om den? O__O

Rozen Maiden....Kanskje. Vi får se.

Noen forslag enn de allerede nevnte? :3

Ja, og jeg skal jo kanskje ha litt månni for jobben og kostandene av døde copics. X__X

Her er forresten en av tegningene jeg har tegnet til neste år:

http://www.dwimg.com/files/jraab2visfaxsdlprnvv.jpg

Edit: Shoo var så snill å snu bildet for meg! Tusen takk Shoo! XD

50-60,70 kr? Jeg syntes det høres ganske greit ut. Hvis papir til printeren koster 100 kr og bordet koster 300 til neste år må jeg selge 8 tegninger får å få de summen tilbake. Det er da greit?

Tell me what you think! :D

BlackSheep
16th September 2009, 17:25
Se Kuroshitsuji først, og sell masse fanart etterpå :3
Da blir jeg fornøyd! :D

Ps. Du er kjempeflink til å tegne!

Madz
16th September 2009, 19:08
Enig, du er kjempeflink til å tegne! Prisen er opp til deg, 50-70 kr er vel bra det. Jeg stemmer for en Rozen Maiden tegning, det kunne jeg ha tenkt meg å kjøpe ihvertfall ;)

Zagabatsuu
17th September 2009, 18:34
Enig, du er kjempeflink til å tegne! Prisen er opp til deg, 50-70 kr er vel bra det. Jeg stemmer for en Rozen Maiden tegning, det kunne jeg ha tenkt meg å kjøpe ihvertfall ;)

Jippi, tusen takk, begge to! :3

Det var egentlig akkurat den prisen jeg hadde tenkt meg, så det tror jeg blir bra. :3

jadb
18th September 2009, 00:12
Veldig fin tegning! Og hvis den er enda bedre i virkeligheten er den jo i hvert fall bra!

Kunne du tenke deg å tegne en haruhi til meg? Eller en Link?

Zagabatsuu
20th September 2009, 00:05
Sorry for sent svar.

Jeg kan jo prøve! Er det veldig opplegg for Zelda og Haruhi, tror du?

jadb
20th September 2009, 00:11
Ikke Haruhi kanskje, selv om den er en populær serie. Sies det. Men den er litt sær og ikke så lang- Så det er nok safest med Bleach og Naruto. Zelda eller Link da, tror jeg mange kan like^_^

BlackSheep
20th September 2009, 00:58
Jo, masse Haruhi! xD
Jeg hadde i hvert fall kjøpt :3

Madz
20th September 2009, 10:39
Jeg også, hadde kjøpt Haruhi fanart! ^^ Men aller helst håper jeg på noe Rozen Maiden! :D

Zagabatsuu
20th September 2009, 18:41
Ja, okei, okei! Haruhi og Zelda skal bli. XD

Rozen Maiden kan jeg prøve på. Men jeg kan ikke love at den blir veldig fin, jeg er nemlig ikke noe god på den stilen. (Ikke det at noe annet jeg tegner ligner på det orginale OTP)

Niji
20th September 2009, 18:47
Jeg hadde definitivt kjøpt noe Kuroshitsuji!
Og kanskje du kunne prøvd deg på litt Kingdom Hearts eller Final Fantasy? c:

Men den tegningen var kjempefin! Og prisen er veldig grei også!

kittypetro
20th September 2009, 18:53
Bleach hadde også hvert åsåmt å hatt

Zagabatsuu
28th September 2009, 22:40
Wuuu :D

I'll be sure to draw some. :3

BlackSheep
28th September 2009, 23:04
Hurra for det!

Kake
29th September 2009, 09:38
Siden du har Kamikaze Kaito Jeanne, kunne du tatt med Time Stranger Kyoko også? ^_^
Ganske like tegninger, siden det er samme skaper.

Zagabatsuu
2nd October 2009, 19:48
Jeg tenkte på det. TSK er jo egentlig ganske åsåm, men hvis det ikke er noen stor interesse her så lager jeg en chibi eller to. :3

Er ikke så veldig keen på å tegne så mange serier men her er ca alle jeg vil og skal tegne. (Det blir jo mange uansett jo!! ;__; )

1.Kamikaze Kaito Jeanne
2.Time Stranger Kyoko
3.Kuroshitsuji
4.Bleach
5.Rozen Maiden (Madz!!1 Du fikk ditt ønske oppfylt! XD)
6.Kingdom Hearts
7.Naruto
8.The Melancholy of Haruhi Suzumiya
9.Vocaloid
10.Zelda
11.Full Moon wo Sagashite

Sånn. Det blir en jobb for århundret. Godt jeg har masser av tid på meg. Blir bra å få studerst hva som foregår på årets stands og. Hannah den Awesome blir med meg, så det blir gøy og. Jeg lurer på om printinga hjemme blir bra. *worry*

Det blir nok mye chibis, men ihvertfall en full-size drawing fra hver serie. kanskje 2 eller 3 fra de seriene jeg liker. :3 (men jeg lover ingenting!!)

Madz
2nd October 2009, 19:56
Yaay, Rozen Maiden, Vocaloid og Haruhi, niice :D

Zagabatsuu
2nd October 2009, 20:03
Yaay, Rozen Maiden, Vocaloid og Haruhi, niice :D

Jupp. :3

Kake
3rd October 2009, 15:37
Sounds great! ^_^ Må få kommet meg på desu for å få kjøpt en Time Stranger Kyoko da~

Amaye
3rd October 2009, 23:24
Vampire knight!!!
*Pleeaaassee...*

Zagabatsuu
4th October 2009, 01:48
Men jeg skal jo tegne så mangeee! ;__;