PDA

View Full Version : [Desucon] Billetter til Desucon

Roar
15th September 2009, 22:00
Da er det omsider på tide å fortelle dere noe sikkert har ventet lenge på. Datoen for starten på forhåndssalg av billetter til Desucon blir lørdag 26. september. Det vil være mulig å kjøpe billettene i alle Outland-butikker og på Outland sine nettsider. Det vil også bli mulighet til å skaffe seg billetter under lørdagens [...]

Les mer... (http://desu.no/2009/billetter-til-desucon/)

Saber
18th September 2009, 12:38
Nice nice....Ikke noe dyr pris eller...

Roze
18th September 2009, 18:11
Så kult, 200 for 2 dager på verdens mest mindblowing convention altså?

I am SO in. >8-D

Madz
18th September 2009, 18:45
Ja, det lurte jeg på, er 100-kroners billetten for en dag eller hele helgen?

Sakuya
18th September 2009, 18:53
Ja, det lurte jeg på, er 100-kroners billetten for en dag eller hele helgen?

Hvis du leser posten på bloggen skikkelig, så ser du at det kun er for én dag. :3

Det vil bli solgt en billett for hver av dagene. Dette vil si at du trenger to billetter om du har tenkt å delta begge dagene. Prisen for billettene vil bli 100,- per billett.

Madz
18th September 2009, 19:04
Ooh, lazy lazy:ikkemeg:
Takk for kjapt svar^^

Kunero
18th September 2009, 20:28
Det var ikke billig! Det blir nok av penger å bruke på selve Desucon om du ikke må bruke halvparten kun for å komme inn...... Det er ikke alle som har så mye med penger, samt at de muligens betaler for å komme seg ditt og slikt. Dette satte en liten demper på mitt Desucon-humør... Men jeg regner med at jeg betaler det, kanskje bare for en av dagene....

Roze
19th September 2009, 11:03
Det var ikke billig! Det blir nok av penger å bruke på selve Desucon om du ikke må bruke halvparten kun for å komme inn...... Det er ikke alle som har så mye med penger, samt at de muligens betaler for å komme seg ditt og slikt. Dette satte en liten demper på mitt Desucon-humør... Men jeg regner med at jeg betaler det, kanskje bare for en av dagene....

Det er nokk mange som føler det slikt ja. :( Men jeg liker å tenke at pengene er verdt det, med tanken på hvor bra Desucon 3 var. :3

Saber
19th September 2009, 13:52
Det er nokk mange som føler det slikt ja. :( Men jeg liker å tenke at pengene er verdt det, med tanken på hvor bra Desucon 3 var. :3

Jeg er helt enig...altså, dette er en hobby vi holder på med...og hobyer er skjeldent gratis...Jeg syns vi burte være taknemlig for at Desu ikke har kosta noe spesielt de siste åra.....

Dadaph
19th September 2009, 15:56
Jeg synes også billettene er i dyreste laget. Det jeg gjorde på Desucon 3 var stort sett å henge med venner, noe jeg kan gjøre ellers også.
Med mindre det virkelig blir noe interessant på programmet(når får vi se det?), kommer jeg nok til å droppe i år.

marilla
19th September 2009, 15:59
Det er synd inngangen ikke er gratis lenger, men når man ser på hvordan mengden besøkende har økt enormt, så er det forståelig at det koster mer å arrangere noe som har plass til alle sammen.

Selv om 100kr er endel penger, så er det ikke uoverkommelig. Det er jo uansett ikke sikkert at alle har interesse av å besøke begge dagene, man kan jo være der bare én dag.

Venter spent på programmet før jeg bestemmer meg selv, og er glad for at prisen er klar allerede nå.

Dadaph
19th September 2009, 16:32
Jeg har ikke noe imot å betale inngangspenger, og jeg kan jo forstå det koster å leie lokale og arrangere. Syntes bare 100kr for en dag er litt mye. Spesielt når jeg ennå ikke vet hva jeg får. Blir det samme som i fjor, synes jeg iallefall ikke det er verdt prisen.

steelix
19th September 2009, 17:42
Det er super pris:) Har kjøpt mine^^

Madz
19th September 2009, 17:51
Stikker innom Outland i morgen jeg også, grei pris, dette!

p33r
20th September 2009, 00:06
Blir det samme som i fjor, synes jeg iallefall ikke det er verdt prisen.

Skal vi ta 100kr skal det være verdt 100kr, det er filosofien vi har jobbet med i år. Programmet er desverre ikke sluppet enda, men jeg gleder meg som en unge til det kommer ut. :>

CptCalico
20th September 2009, 19:48
Mulig jeg er blind, men jeg finner ikke noe sted når på dagen at con'en (teoretisk) åpner dørene. Klokka 10, 11, 12?

Saber
21st September 2009, 16:19
Ehm...hvor får man kjøpt dem på Outland sin hjemme side??

missi-chan
21st September 2009, 18:56
Saber: >Datoen for starten på forhåndssalg av billetter til Desucon blir lørdag 26. september.<