PDA

View Full Version : Manga 125 [spoiler]

Adamant
3rd September 2009, 14:14
<Adamanto> zomgz Naruto
<Adamanto> let's see if it manages not to suck this time
<Bussani> Adamanto: Haha. Good one
<Adamanto> well, at least it supposedly won't focus on Sasuke this time
<Adamanto> and Marshmallow Man just killed himself, so we won't see him, either
<Bussani> lol
<Bussani> I watched some episodes on Cartoon Network recently, and it didn't seem so bad. Probably because Hinata got to do a lot, and I always liked her
<Adamanto> Holy shit Shino! Good character sighted!
<Bussani> But then like, 3 episodes of it, was just a buildup to a fart joke as far as I could tell
<Adamanto> wasn't it cancelled, though?
<Bussani> Was it canceled? I dunno. It's still on CN here, but they might be old compared to US, since we're always behind
<Adamanto> I actually saw the last 20 or so US episodes they showed, and don't remember that plot you mentioned
<Adamanto> those episodes were a lot better than this recent crap, too
<Adamanto> marshmallow Man's death just got confirmed. Wee!
<Adamanto> Shadow Boss McEvil is being pissy about it right now
<Bussani> They were fighting bug ninjas, trying to find a bug that could follow Sasuke by scent, or something
<Bussani> Then Naruto farted and it tracked his ass instead
<Adamanto> "Next time I'll get you, Sasuke! NEXT TIME!"
<Bussani> And apparently it can only track one scent in its whole life, so that was a total waste of time
<Adamanto> sounds better than this stuff here already
<Bussani> lol
<Adamanto> Sasuke hooked up with his annoying followers
<Adamanto> Not even sure why he got them to join him in the first place, since he fought Marshmallow Man alone
<Adamanto> That girl has to be the most annoying character in the series
<Adamanto> No small feat
<Bussani> Heh
<Adamanto> Apparantly Sasuke's next epponent will be this guy who looks like Palpatine
<Adamanto> Naruto and friends are tracking down Sasuke. I have a feeling they'll "just barely be behind him" for a dozen more episodes while he battles a bunch more villains
<Adamanto> "Pain"? What kind of name is THAT?
<Adamanto> is this series trying to be as emo as possible?
<Adamanto> trailer for a pretty cool-looking Gundam game, at least
<Adamanto> god I hate that girl
<Adamanto> Werewolf Guy just nearly went werewolf, too
<Adamanto> but they stopped him
<Adamanto> which pretty much sets up the plot point that next time Sasuke won't be around to stop him, and everything will go to hell
<Adamanto> The episode is boring as hell, but it's not trying not to be either
<Adamanto> Just setting up plot points and bridging last battle with the battle with Palpatien or something
<Adamanto> That Pain guy looks dorky as hell
<Adamanto> oi what?
<Adamanto> that was interesting, at least
<Adamanto> Spiral Mask guy is Sasuke's relative and has the Sharingan
<Adamanto> Pain sounds like Darth Vader, and this other guy looks like Palpatine
<Adamanto> I think smeone's been watching Star Wars here
<Adamanto> meh
<Adamanto> boring, but mostly set stuff up, so it's forgivable, I guess
<Adamanto> could've been paced better though

Skjervik
3rd September 2009, 19:18
Søren as. Fikk det sjokket jeg når jeg så Tobi på slutten xD
Trodde Madara skulle være der jeg O_o

Elbil
3rd September 2009, 23:43
Søren as. Fikk det sjokket jeg når jeg så Tobi på slutten xD
Trodde Madara skulle være der jeg O_o

Tobi er Madara ^^

Skjervik
3rd September 2009, 23:49
Tobi er Madara ^^

Blir helt dønn forvirret for tiden jeg... Skal ikke lese det Japani sier :P For da kommer jeg helt i utakt. Fint vi fikk se litt mer enn et hologram av Pein. Og fyttirakkern. Var en Konan der og gitt.

Nadruto
4th September 2009, 09:17
Blir helt dønn forvirret for tiden jeg... Skal ikke lese det Japani sier :P For da kommer jeg helt i utakt. Fint vi fikk se litt mer enn et hologram av Pein. Og fyttirakkern. Var en Konan der og gitt.

Tobi sa jo til og med "The true power of the sharingan... The true power of I, Uchiha Madara!" helt på slutten av episoden :p

Anyways, bra episode, selv om det ikke var alt for mye spenning. Trasig å se Manda dø, digget han ;D

Adamant
4th September 2009, 20:54
Han snakket nå ikke akkurat på engelsk, da.
Men jau, Spiralkisens virkelige identitet er en slektning av Sasuke, en viss "Madara", hvem nå det er, samt den virkelige lederen for Røde Måne (absolutt en positiv utvikling, han "Pain"-tufsen var latterlig teit).

Elbil
5th September 2009, 01:27
Jeg mener å huske at i sesong 1 (før shippuden) så får vi vite at Madara Uchiha og Hashirama Senju grunnla Konoha sammen. Det er også dem som er avbildet på de to statuene der Sasuke og Naruto sloss i Get-Sasuke-back-arcen. Kyuubi har også nevnt Madara tidligere..

Nadruto
5th September 2009, 04:38
Han snakket nå ikke akkurat på engelsk, da.
Men jau, Spiralkisens virkelige identitet er en slektning av Sasuke, en viss "Madara", hvem nå det er, samt den virkelige lederen for Røde Måne (absolutt en positiv utvikling, han "Pain"-tufsen var latterlig teit).

Nei, selvfølgelig snakket han ikke på engelsk, men meningen er jo den samme ;)

Pain er genial, så der er jeg ikke enig ;D

Narutokun
5th September 2009, 11:31
Synes ting er begynt å li litt spennende jeg. Så vil kalle episoden bedre enn mange av de andre nå i det siste. Dette sikkert bare fordi vi fikk se noen "nye" akatsuki medlemmer. Men forstår fortsatt ikke helt den slutten. Er Tobi Madara, eller bare ser de likedann ut?:s

Nadruto
5th September 2009, 18:49
Synes ting er begynt å li litt spennende jeg. Så vil kalle episoden bedre enn mange av de andre nå i det siste. Dette sikkert bare fordi vi fikk se noen "nye" akatsuki medlemmer. Men forstår fortsatt ikke helt den slutten. Er Tobi Madara, eller bare ser de likedann ut?:s

Tobi er Madara.

Narutokun
6th September 2009, 16:19
Åå.. Men vet ikke resten av medlemmene i Akatsuki det? Siden Tobi ikke akkurat er behandlet som om han var Madara..

missi-chan
6th September 2009, 18:20
nei, de vet ikke det. Bare Zetsu vet det utenom Pain og Konan afaik.

Nightgale
7th September 2009, 07:37
Madara LAGDE Tobi for og virke dum og ikke bli merket. Det er derfor han bruker masken.

Madara
7th September 2009, 15:56
han bruker vel masken for å holde sin indentitet hemmelig, han vil ikke at ninja verden skal vite at han Madara er i live og er lederen for en sterk organisasjon.

Nadruto
7th September 2009, 19:28
Ja, Madara vil ikke at andre skal vite om hans eksistens før tiden er inne, da heller ikke medlemmene i hans egen organisasjon (forutenom noen få han føler han kan stole på og som han ser på som nødvendig at vet det). Derfor "skapte" han en personlighet ved navn Tobi, slik at han kan observere sin egen organisasjon innenfra til enhver tid uten at de andre medlemmene legger merke til han.

najoku
9th September 2009, 00:14
Masken til madara har en bare en hull og det er tul høyre øye, men hvorfor ikke venstre øyet da?

Elbil
9th September 2009, 01:06
Masken til madara har en bare en hull og det er tul høyre øye, men hvorfor ikke venstre øyet da?

Kanskje han har mistet det? Egentlig ingen unntatt Kishimoto som vet tror jeg :P