PDA

View Full Version : [Desucon] Lokaler for Desucon!

Roar
27th August 2009, 15:10
Det kanskje mest stilte spørsmålet om Desucon er hvor årets arrangement vil bli holdt. Vi har holdt det hemmelig ganske lenge, men nå er det på tide å offentliggjøre hvor årets Desucon skal holdes – i allefall deler av arrengementet!Årets Desucon vil, som tidligere år, bli arrangert på gode, gamle Oslo Kongressenter! Ettersom Desucon i [...]

Les mer... (http://desu.no/2009/lokaler-for-desucon/)

Skjervik
27th August 2009, 15:13
Ah bra! Da vet man iallefall åssen man skal komme dit :wow:
Jeg som brukte store deler av Soracon for å finne veien til Oslo S... :riight:

missi-chan
27th August 2009, 15:20
åå jeg synes det er kjempebra at det skal være på Oslo Kongresssenter <3 genialt

phyconinja
27th August 2009, 15:26
Kommer det til å bli sånn at 30-50% av folka ikke slepper inn fordi det er for mange i lokalet?

missi-chan
27th August 2009, 15:44
tror ikke det, siden:
>........ har vi reservert større deler av lokalet enn noen gang, i tillegg til at deler av arrangementet vil bli holdt andre steder som fremdeles er hemmelige.<

De klarer nok det ...

phyconinja
27th August 2009, 15:48
Får håpe det. Men husk at det kommer flere og flere hvert år.

JackOmori
27th August 2009, 16:52
enig med phyconinja. de sa jo de hadde reservert større deler av lokalet i fjor også, men vi ble VELDIG mange fler enn de ventet da og

Skjervik
27th August 2009, 16:56
enig med phyconinja. de sa jo de hadde reservert større deler av lokalet i fjor også, men vi ble VELDIG mange fler enn de ventet da og

<...i tillegg til at deler av arrangementet vil bli holdt andre steder som fremdeles er hemmelige.>

Om det holdes litt andre steder også (om det er steder vi "uvitende" ikke vet om er det vel flere enn Youngstorget?) så må det da vel bli bra!?
Bare det blir organisert slik at ikke alt skjer på ett sted på den tiden og så på et annet o.l? :)

Amaye
27th August 2009, 18:22
YaY!

copycat-chan
27th August 2009, 19:26
yay superbra... men kommer det ikke til å bli litt trangt der? selv om det blir over et større område?

marilla
27th August 2009, 19:45
yay superbra... men kommer det ikke til å bli litt trangt der? selv om det blir over et større område?

Jeg antar at dette vil løse seg litt vha dette:

[...] i tillegg til at deler av arrangementet vil bli holdt andre steder som fremdeles er hemmelige.

Sango
27th August 2009, 20:13
dette er for sært O____O
Jeg drømte at det kom til å være på kongressenteret og eventuelt youngstorget, men skjønte aldri hvor det siste stedet var XD

Shashi-Chan
27th August 2009, 20:18
Yay, Kongressenteret \o/ Da blir det ikke noe surring rundt i Oslo for det vet man hvor er :3

KiraTakuto
27th August 2009, 20:24
Yay! Da bir det lett å komme seg dit :3 Gleder meg mer nå som lokalet er kommet på plass ^^

BlackSheep
27th August 2009, 21:55
Hurra /o/

Da går jeg meg ikke vill! (forhåpentligvis) xD

MoNoLith
28th August 2009, 00:16
Jeg likte veldig godt Kongressenteret da jeg var på Aicon/Soracon, selv om til tider var det litt varmt der inne,men det var i sommerferien så det er ikke deres feil:V

Jeg synes at det er veldig bra at dere har reservert en større del i tillegg ettersom det kommer flere folk på desucon enn det det var på soracon.

SoulSociety
6th October 2009, 23:53
det blir vel ikke sånn at hvis det blir litt trangt så slepper de ikke inn flere? for det er jo mange som har betalt for billettene .... ?

Shookiemonster
7th October 2009, 00:04
det blir vel ikke sånn at hvis det blir litt trangt så slepper de ikke inn flere? for det er jo mange som har betalt for billettene .... ?

Det samme lurer jeg også på. Men jeg håper inderlig at de har tenkt på det at billettene = sikret plass i lokalet. Men who knows, mulig man har feil.

p33r
7th October 2009, 01:44
Vi har et hardt tak på antall billetter vi selger per dag for å sørge for at det blir så lite kø som mulig, det er større sjanse for å ikke få billett enn å ikke slippe inn vil jeg si. Vi ønsker at alle skal ha mulighet til å oppleve Desucon.