PDA

View Full Version : Interesse for fanart til Desu?

shadowfrights
25th August 2009, 17:48
EDIT

Okay, så jeg har sett litt mer rundt på hva folk kanskje vil like, så jeg har planer om å hvertfall tegne noe fra:
- D.Gray-Man
- Naruto
- Kuroshitsuji
- Bleach (kanskje)

Og jeg skal også stikke innom det lokale trykkeriet i dag og se om det faktisk er mulig for meg å få laget noen plakater i A3 størrelse. Så får man se. ^^

/EDIT

Jah. Jeg har tenkt på det lenge om jeg kanskje skal prøve å få solgt noen tegninger på Desucon. Men jeg har ikke lyst til å sette min lit i det før jeg er sikker på om noen faktisk kunne vært interessert. XD

Jeg tegner ikke mye fanart, men jeg legger med noen tegninger (original charas, så de er ikke til salgs) av hva jeg kan, så er det bare å skrike om det er noen som har noen ønsker for fanart så kan jeg tegne og legge ut de bildene seinere. XD

http://i207.photobucket.com/albums/bb299/shadowfrights/99__Solitude_by_Zerelixon.jpg

http://i207.photobucket.com/albums/bb299/shadowfrights/Neela.jpg

Skjervik
25th August 2009, 19:19
Den siste tror jeg kan bli kjempefin med riktige farger og en fin bakgrunn!
Men jeg savner store størrelser på fanarten... A6,A4 o.l er jo mest vanlig tror jeg.
Men plakater hadde vært rått.

Elbil
25th August 2009, 19:24
Jeg likte den øverste! :)

shadowfrights
25th August 2009, 19:26
Takk takk, folkens ^^ Men er det noe dere kunne tenke dere fanart av? Fra noen serier eller lignende?

Og jeg tror nok ikke jeg har budsjett til å lage noen plakater, så A4 blir nok muligens det største jeg kan få til i tilfelle <.<

Hagenisse
25th August 2009, 20:58
hun siste var jo bare genialt laget til :D

veldig bra!

shadowfrights
26th August 2009, 09:28
Jo, takk takk, Hagenisse. =P

Setter pris på det ^^

Mikari
26th August 2009, 16:53
A3 hadde vært EPISK! :cip:
Likte den første tegningen skikkelig :3

Amaye
26th August 2009, 18:02
Vampire knight!!*Blodige vampyrer*

*Fått veldig dilla på serien>_<*
Men det der ser jo utmerket ut!!
Hva er det prisen vil ligge på?

shadowfrights
26th August 2009, 20:05
Vampire Knight... Kanskje man skal prøve =3 Blod er jo alltid gøy 8D

Og jeg regner med at prisene vil ligge på ca 40-50kr for A4, og om jeg får til A3 på noen så kommer det nok til å ligge på 100kr siden det er så dyrt å lage... Men jeg er fortsatt ikke sikker, så det kan endre seg. :)

Hagenisse
26th August 2009, 20:46
hmm hva med noe Black lagoon?

det ville i hvertfall jeg kjøpt =3

as2if
26th August 2009, 21:00
jeg likte den øverste
var kjempe fint ^^

Elbil
27th August 2009, 01:24
Kan jeg bruke den øverste som skrivebordsbakgrunn? Jeg liker den så godt! Giftiggrønn og svart <3 ^^

jadb
27th August 2009, 02:09
ELSKER TEGNESTILEN DIN! Særlig den øverste. Hvis du kunne laget noe sånt med Renji fra Bleach. Eller enda bedre! Link!! :3 Da hadde jeg villet ha i hvert fall ^^

Takashi
27th August 2009, 06:46
ELSKER TEGNESTILEN DIN! Særlig den øverste. Hvis du kunne laget noe sånt med Renji fra Bleach. Eller enda bedre! Link!! :3 Da hadde jeg villet ha i hvert fall ^^

Renji, YES PLX! Eller ALLER best; RENO fra Final Fantasy Advent Chrildren! \o/ I would SO buy that.

shadowfrights
27th August 2009, 12:36
@Hagenisse: Vi får se 8D; Akkurat nå, tror jeg at jeg kommer til å satse på det som er mest populært siden det er første gangen min og greier.

@Elbil: Klart klart! Det skal du jammen få lov til! XD *joiner på elsk av neongrønn og svart* <3

@jadb: Takk!! >w<; Setter virkelig pris på det. =D Ooooog Link fra Zelda mener du? 8D

@Takashi: Jeg har allerede planer om noe FFVII:AC, så det tror jeg faktisk er ganske mulig. =p Og kanskje det blir noe Renji. Jeg får se hva jeg får tid til. =D

Amaye
27th August 2009, 17:26
[QUOTE=shadowfrights;223783]Vampire Knight... Kanskje man skal prøve =3 Blod er jo alltid gøy 8DQUOTE]

Jaaa:3
At man ser en som suger blod i fra halsen på en annen...Må jo ikke diekte være vampire knight, men liksom en vampyr som suger blog fra halsen fra en annen hadde bare vært totally åsåm!!

shadowfrights
27th August 2009, 19:37
@Amaye: Hihihi. >3 Vampyrer er jo bare gøy, så man skal nok se at det blir noe vampyrer uansett.

Tenkte at om jeg får tid så legger jeg kanskje med noen få prints av random characters som ikke er med i noen anime eller manga. Da kommer nok den neon-grønne duden på toppen av tråden her til å være inkludert.

Kelloggs
27th August 2009, 20:43
Kan du lage noe fra Ace Attorney Serien? for det hadde jeg kjøpt.

shadowfrights
28th August 2009, 19:06
Jeg skal tenke på det. =D Jeg har fått veldig mange forslag fra folk rundt meg og på dette forumet og andre steder, så jeg skal se hva jeg får tid til. ^^

jadb
29th August 2009, 01:55
@jadb: Takk!! >w<; Setter virkelig pris på det. =D Ooooog Link fra Zelda mener du? 8D

Jaaa! ^^

Elbil
29th August 2009, 02:06
Tenkte at om jeg får tid så legger jeg kanskje med noen få prints av random characters som ikke er med i noen anime eller manga. Da kommer nok den neon-grønne duden på toppen av tråden her til å være inkludert.

*kjøper* :nya:

shadowfrights
29th August 2009, 09:18
@jadb: Link skal man nok se det blir noe av. <w< *storfan selv*

@Elbil: *.* YEAY!!

jadb
29th August 2009, 16:55
Yay! ^_^

shadowfrights
4th September 2009, 17:03
Gyeh.

Okay, på tide å skuffe folk...

Noen småting har kommi opp, så jeg kan desverre ikke ha noen artstand på Desu... Sånn som den økonomiske situasjonen er nå, skal det faktisk en den til at jeg skal ha muligheter for å komme meg til Desucon i det hele tatt. Sååå... Jah.

Sorry, folkens. Skal prøve å få til en stand neste gang.

jadb
5th September 2009, 23:33
Det går så bra så. Hadde lyst selv, men vet ikke om jeg får tid. Mange andre ting jeg prioriterer først nå..

shadowfrights
6th September 2009, 13:25
Ja, ikke sant. Det blir ofte slik.
Har tenkt til å sette min lit til å få i stand et kostyme og komme meg til Desu nå, så for standen vente. ^^

jadb
7th September 2009, 20:09
Ja, det er mye bedre^^