PDA

View Full Version : Bestille ting?

Madz
12th August 2009, 21:59
Alright, saa jeg har ikke vaert paa Outland paa ca ett aar eller rundt noe saant. (har vaert i NY) Har bare et enkelt spoorsmaal, naar jeg var i NY dro jeg til forskjellige Anime butikker, og om de ikke hadde det jeg var etter, spurte jeg ganske enkelt om de kunne bestille den for meg?
Kan man gjoore dette paa Outland ogsaa?

Takk paa forhaand ^^

Ukusoberu
13th August 2009, 11:39
Det er ikke noe problem for oss å bestille en manga vi ikke har, bare pass på at det er en manga som faktisk er gitt ut i usa først. Samtidig er det og en god del manga som det kan være tomt for hos leverandørene mine, og da får jeg ikke tak i de uansett.

Madz
13th August 2009, 13:42
Hva med andre ting, som figurer, animeer, wallscrolls, etc. da?

Ukusoberu
15th August 2009, 17:29
Alt sånt blir vanligvis bare produsert i ett opplag. Slik at når opplaget går tomt så får vi ikke tak i de igjen. Samtidig så er ikke opplagene så store, forde di produserer antall ting ut i fra hvor mye som er forhåndsbestillt av butikkene.

Vi har en katalog i butikken som heter previews, og koster 45kr. Du kan og bare komme innom og titte kjapt gjennom den. I denne kataologen så finner du alt som blir produsert av amerikanske tegneserier og tilhørende stasj i løpet av en måned. Alt som står i katalogen kommer ca 3 måneder etter det er bestillt, og vi har ikke mulighet til å bestille alt i den, men hvis kundene vil ha noe spesifikt så er det bare for oss å sette opp. Der finner du og en del anime/manga ting. Det er nye ting hver måned og er ganske morsomt å sitte å titte gjennom når det kommer en ny katalog, for det er så mye kult og rart i den. :P

Madz
14th September 2009, 15:14
Høres flott ut det! Men hva med ting som har blitt gitt ut alt, f.eks Higurashi animeen?

Ukusoberu
14th September 2009, 20:43
Høres flott ut det! Men hva med ting som har blitt gitt ut alt, f.eks Higurashi animeen?

Jeg har higurashi animeen på backorder. Dvs. leverandøren min i usa er tom, men hvis/når de får den inn igjen så får jeg den også.

Madz
15th September 2009, 16:30
Jeg har higurashi animeen på backorder. Dvs. leverandøren min i usa er tom, men hvis/når de får den inn igjen så får jeg den også.

Skjønner, tror du, om du husker da :P, å sende meg en PM eller skrive i denne tråden når du får den inn igjen?:)

Ukusoberu
15th September 2009, 23:51
Jeg kan skrive deg opp på bestillingslisten på jobb, så når/hvis vi får den inn igjen så skal vi kunne svare deg her eller sende deg en pm.

OxeHunden
23rd September 2009, 16:05
jeg har higurashi på paleet men det er enkeltdvdene som jeg har laget en "boks" av som jeg tar 1499 for. (skulle egentlig koste 2100). Det er mulig det fins en boks av den men det er ikke noe jeg har klart å få tak i hos meg. Jeg kommer heller ikke til å huske å sjekke denne tråden etter dette svaret.. jeg lurker altfor lite på forums om dagen.