PDA

View Full Version : Anime Mars of Destruction

Sensei
3rd August 2009, 23:14
Jeg kan med stor glede presentere, muligens verdens dårligste anime laget noen gang:

Mars of Destruction

http://dwimg.com/files/8qw6z41vyfjmphraxq30.jpg

Handling:
Noe etter at et romoppdrag til Mars ender i kaos, begynner merkelige monstre kalt "Ancients" å dukke opp rundt i Tokyo. En gruppe av spesialister, bestående av tre jenter og en trist gutt, må sloss mot "The Ancients" til de klarer å forstå akkurat hva det er de sloss mot. Når en av "The Ancients" forteller dem at det er de som er de sanne intrengerne på jorden, må de søke inn i seg selv for å fatte hva virkeligheten egentlig er. (Fritt oversatt og stjålet fra MAL)

Personlig mening:
Hva mener jeg om denne én-episoders lange... tingesten av en serie? Jeg mener det er det morsomste jeg har sett så langt idag. Jeg lo så jeg grein.
Historien hanger knapt sammen og jeg var fascinert over hvor lite budsjett en anime kan ha. Serien kan for øyeblikket skryte på seg å være den laveste ratede serien på myanimelist, med god grunn, og jeg kan trygt anbefale alle å se den! Må-se-faktoren er skyhøy!

2/10

http://dwimg.com/files/t0x6x4ff1i9pke30totu.jpg

Tyblazitar
3rd August 2009, 23:16
Jeg må kime inn og varmt anbefale denne perlen av en anime. Stemmeskuespillet er i en klasse for seg selv, og animasjonen er ulik noe annet jeg har sett. Plottet er helt spesielt, og i det store og det hele er det en unik opplevelse.

Heika-sama
3rd August 2009, 23:20
Denne animeen var great og alle burde se den. Den stiller viktige spørsmål om hvor vi kommer fra og hva vi gjør på denne planeten.

Jeg likte særlig hvordan den overraskende avliver viktige karakterer ved å kutte av dem hodet og hvordan jentene i "spesial-teamet" blir introdusert som spesialister i ulike ting, uten at noen av dem gjør annet enn å skyte med de samme våpnene.

Sakujo
4th August 2009, 02:01
Du mener at denne kan måle seg med Kai Doh Marus eneveldende brillians? Jeg tror det ikke før jeg får se det. Jeg mener, den må vel i det minste ha panty shots? D:

Blir uansett nødt til å plukke opp Mars of Destruction nå. Min filosofiske sjel trenger en unik opplevelse.