PDA

View Full Version : Overnatting til Desucon! ^_^

Munthe
21st July 2009, 15:33
Hei! Nå som datoen til desucon er fastslått, tenkte vi at vi kunne spørre om det er noen som har overnattingsplasser i desucon helgen som er 17 og 18 oktober.

Vi er en gjeng på rundt 7 stk, men vi kan selvfølgelig dele oss opp i mindre grupper ^_^ Alle er fra 92, altså rundt 17 år. Vi er alle jenter + 1 gutt XD

Vi er fattige studenter og trenger et sted å overnatte :D

Og hvis noen tenker "ånei nå må jeg diske opp med 3 retters for 7 stk" så bare ro ned, vi ordner alt sånt selv XD hihi.

Vet det er mye å spørre om og at det er veldig lenge til, men det er best å ikke la noen alternativer stå urørt, og ihvertfall ikke angre på at det var noe vi ikke prøvde.

Nyanya ^_^ Takk anyways! :)

ps. vi har ingenting imot gulvplass ^_^

Skjervik
21st July 2009, 21:40
Sovesal er jo greie priser... Dog jeg ikke vil anbefale Sentrum Pensjonat i Oslo. Værste stedet jeg noensinne har vært.

kittypetro
21st July 2009, 21:43
Man burde kanskje vente med å booke og sånt til man faktisk hvet at det er Oslo vi skal være i eller?

Sharingan
21st July 2009, 21:46
Når Desucon foregår så har jeg min egen leilighet, det vil si at jeg kan steppe inn med plenty av gulvplass (Hah, særlig om dere stjeler sengen min). Dog hvor mange jeg har plass til må jeg ta en vurdering utifra senere. (Ingen vurdering før 4 august, det er da jeg overtar leiligheten)

Transport - Det går busser hver time fram og tilbake ifra Oslo til der jeg bor. Det koster omtrentlig en femtilapp hver vei for voksen takst.

Mat - Det fikser dere selv forhåpentligvis, jeg er en "fattig" student jeg og.

Mer info kan fåes ved kontakt. Marker PM med "DESUNATTINGLOL" så leser jeg den straks.

CptCalico
21st July 2009, 21:57
Sovesal er jo greie priser... Dog jeg ikke vil anbefale Sentrum Pensjonat i Oslo. Værste stedet jeg noensinne har vært.

Det var en smule spesielt....ikke bad på rommet var det mest irriterende. Du prøvde kanskje sovesalen?

ragonzul
22nd July 2009, 08:44
pensjonat rundt om har normalt sett ikke bad på rom, det er hotell. Bad og dusj er som regelt delt på alle

Munthe
22nd July 2009, 12:57
Angående at vi ikke vet om det skal være i oslo ennå, så er det vel ganske stor sjanse for at det skal være i oslo, og hvis ikke skulle det vel være i lillestrøm. Uansett er det liten sjanse for at det blir billigere å bo hjemme enn å bo i oslo den helgen.