PDA

View Full Version : Manga (Spoiler) Naruto Chapter 456

Madara
16th July 2009, 16:32
Kose kapittel, ingenting nytt egentlig.
Men Sasuke og Naruto er dømt til å møtes igjen, siden begge skal til Land Of Iron.
Danzou er overaskende nok ganske sterk.
Sai ser ut til å begynne å få "følelser" for team 7

Nadruto
18th July 2009, 02:06
Ikke noe nytt? Vel, det at Danzou ser ut til å være sterkere enn de fleste nok sikkert hadde trodd, er jo noe nytt. I tillegg ble både land of wood og iron introdusert, sammen med samurai warriors. Jeg synes det var et meget givende kapittel, kanskje ikke spennende, men ihvertfall mer enn nok interessant. Og man kan jo lese mellom linjene at det bygges opp mot noe spennende nå. Jeg har en følelse at det blir opp til Naruto og Team 7 å stoppe Danzous mørke, ambisiøse planer.

Madara
18th July 2009, 11:43
at dangou er sterkere enn folk flest kom ikke som et sjokk, land of wood og iron er noe nytt men ikke noe stort. Jeg er enig i at det bygges opp til noe stort nå, men den største spenningen kommer til å komme fra Sasuke og gruppa hans når de prøver å drepe alle kagene, men jeg tipper at Sasuke kommer til å konsentrere seg på Danzou

deLirious
18th July 2009, 19:12
Det ligger en liten Danzo/Sasuke i lufta her nå. Det er også veldig mye vi ikke vet om Danzo, men han vil nok stille seg fientlig til både Sasuke og Madara.

Vet ikke helt hva jeg mener om Samuraiene. Forhåpentligvis blir de ikke bare fillerkarakterer, håper de har noe helt unikt å bidra med, siden de ikke bruker ninjateknikker.

Nadruto
19th July 2009, 20:02
Vel, hadde jo trodd at Danzou var sterk, men det at han har sharingan og lett klarer å bevege seg så bra, hadde jeg ikke helt trodd. Han ble jo slått av the third, og ettersom han har hatt hode og arm tullet inn i bandasje har det jo virket som han har vært skadet og svekket i hans senere år :p

Land of Wood og Iron er kanskje ikke noe stort, men det vet man jo heller ikke så mye om enda, for alt man vet kan samuraiene i land of iron ha en større del i det som skal skje enn man kanskje skulle tro.

Det ser ut til å bygge seg opp til en Sasuke vs. Danzou nå ja, men jeg har følelsen av at både Sasuke og Naruto vil være viktige brikker i det som skal skje rundt Danzou framover.

Madara
19th July 2009, 22:42
helt enig:ja: