PDA

View Full Version : Gokinjo Monogatari?

suzumiya
13th July 2009, 19:11
Dette er en ganske kjent og gammel serie fra Ai Yazawa (Nana, Paradise Kiss) på 7 volum. Jeg lurte på om det var mulig for dere å ta inn den? Jeg vet i hvertfall at jeg hadde kjøpt den med en gang :P

Og angående Ai Yazawa, hvorfor ser jeg aldri Paradise Kiss inne? Ganske trist, jeg er så fan av disse to seriene. Paradise Kiss får jeg vel kanskje kjøpt lett andre steder og, men Gokinjo Monogatari er vel ikke så lett å finne. Synes jeg da i hvertfall ^^;;

Snedvig
13th July 2009, 21:37
Du har helt rett i at den ikke er lett å finne; den er ikke lisensert til noe engelsktalende land. Det finnes en fransk oversettelse som heter "Gokinjo, une vie de quartier"; det går fint å lese manga hvis man har hatt et år med fransk valgfag på skolen (hvis du har hatt det, da, det vet jeg jo ikke), men jeg vet ikke om Outland har noen kontakt med noen fransk distributør.

Ukusoberu
14th July 2009, 02:30
Paradise Kiss sliter jeg med å få tak i alle nummerene på, så mulig det er derfor vi har kuttet den. Uansett så greier jeg ikke ta inn serien igjen komplett.

Gokinjo Monogatari får jeg heller ikke tak i slik Snedvig sier, og nei, vi har ikke noen franske leverandører.

suzumiya
14th July 2009, 04:08
Åh, så utrolig dumt! >_>
Takk for hjelpen begge to :) Har tilfeldigvis fransk på skolen, men er vel ikke så lett å kjøpe de eller skjønne de i det hele tatt for en på ungdomsskolen.

Da kan vel egentlig tråden stenges \(^_^)