PDA

View Full Version : Medics til Desucon 2009 søkes!

Mette
7th July 2009, 18:08
Da er tida inne, og Mette leter etter folk som kunne tenke seg å bli med på det eminente medic crew! Så les videre!

http://www.desu.no/crew/medic

Medic crew er de som går rundt og passer på at folk har det bra på cons. Stort sett går oppgavene i å tilby drikke, gi ut gnagsårplaster og passe på folk som føler seg uvel. Medics går alltid i par, slik at ingen skal gå alene og stå alene i slike situasjoner. Mange av de som har vært på crewet tidligere har sagt at de vil være med på Desucon 2009, men det er fortsatt behov for mange flere! Så hvem er vi interessert i?

Folk som er
- helst er over 18, 20+ er oppfordret til å søke.
- kjent med helse, jobber innenfor dette feltet eller som har interesse i det.
- modne og klarer å holde seg rolige.
- interesserte i å hjelpe folk slik at alle får et trivelig Desucon.
- gjerne tidligere crew, f.eks fra tidligere crewcare da disse oppgavene er stort sett det samme som nå faller inn under medic crew

Vi er kjent for å ha et veldig godt miljø på medic crew hvor vi passer på hverandre, hjelper til og har en god tone. Jeg anser meg selv som en bestemt, men real og grei sjef som ønsker at mine medhjelpere på medic crew skal ha det forutsigbart og fint. Alle får pauser og mulighet til å se rundt på connet, da vi har vårt eget runde system slik at vi skal kunne følge opp alle stedene med aktivitet på senteret.

På Soracon 2009 begynte vi også med vårt eget stand, og vi følte at dette fungerte veldig bra, så vi skal ha dette til Desucon 2009 og.

Søking kan gjøres på denne siden:
http://www.desu.no/crew/medic

Eventuelle spørsmål kan postes her dersom de er relevante, hvis ikke kan jeg nåes på PM. Vi på medic crew håper at de som er interesserte vil søke, slik at vi kan gjøre vårt slik at Desucon 2009 blir et trygt og artig con for alle!

Sandra Carina
7th July 2009, 20:08
Hei, Jeg forsetter gjerne i medic.. Hadde det kjempe gøy på aicon og soracon. Jeg har et spørsmål: Skal jeg søke på nytt?

Mette
7th July 2009, 20:47
Hei, Jeg forsetter gjerne i medic.. Hadde det kjempe gøy på aicon og soracon. Jeg har et spørsmål: Skal jeg søke på nytt?

Jeg har ikke slettet de som har sagt at de kunne tenke seg å søke igjen. Disse 6 er signa opp og trenger ikke å registrere seg igjen. Dersom du ikke står på lista, så sign opp på nytt. :)

Tharanee
vivi
Simen
UberVoff
ylva-chan
Sakuya

Sandra Carina
7th July 2009, 22:14
ok. Jeg fant meg selv på liste ^^

Mette
31st July 2009, 19:17
Vi trenger fortsatt medics, og alle som er interesserte oppfordres til å melde seg på! Det er ingen krav om at du er superflink, har utdannelse innenfor helse eller noe sånt! Det viktigste er at du er villig til å hjelpe til!

Tharanee
4th August 2009, 13:46
Jeg hadde ikke noe veldig erfaring første gang jeg var medic. Men vi ble plassert slik at de uerfarne går med noen med litt mer erfaring. Veldig greit og du føler deg trygg på at du har noen og henvende deg til om noe skulle skje. Medic gruppa er en veldig sosial og koselig gjeng. MELD DEG PÅ!:P:8D:

okami
6th August 2009, 18:45
Jeg har sendt søknad på crew-tingen, men... uansett! Mette, jeg joiner gjerne crewet ditt en gang til! (skal prøve å ikke skade meg selv denne gangen XD)

Mette
15th August 2009, 15:30
Super flott! Og alle som søker på medic skal vite det at om det er noe som skjer og dere føler dere usikre på, så kan dere ALLTID tilkalle meg. Noe jeg setter meget høyt på min prioriteringsliste er at alle på medic crew skal ha en positiv opplevelse, føle seg ivaretatt selv og vite at de kan henvise videre til meg. Jeg oppfordrer alle til å henvise spesifikke ting til meg, slik at jeg skal kunne følge opp.

Roronoa
9th September 2009, 13:18
Hei. Jeg la inn en søknad (Caroline), og håper det ikke er for sent å bli med på Medic crew :)
Har gått helse & sosialfag, hadde utplassering på Hamar Ambulansesentral.
Har også hatt en god del kursing i førstehjelp, bl.a nesten hver dag på skolen og på trafikalt grunnkurs.
Ps: Jeg blir 18 på fredag (11.09.91)

Darius
10th September 2009, 01:41
Jeg har også lagt inn søknad, Richardt.

-Er 18(4. august '91)
-Moren min har jobbet innenfor helsevesenet, og jeg har lært en god del derfra.
-Liker å passe på mennesker. Har følt meg ganske så alene før på arrengementer, så jeg er glad dere har slikt medic crew som passer på. Jeg har aldri vært på desucon før, men håper dette blir bra. :)

(PS: Medic Crew er sekundærvalget mitt, og vakt som primærvalg)